וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לקראת מכבי חיפה: "נייצר המשכיות, מול מכבי ת"א ראינו הרבה דברים טובים"

בית"ר ירושלים מתכוננת למפגש מול הירוקים (שבת, 21:00), המאמן אופטימי: "מול מכבי ת"א ראינו גישה טובה מאוד של השחקנים, יכולת טובה, ואנחנו מצפים להמשכיות"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אחרי ה-0:0 מול מכבי תל אביב שעצר מעט את האנרגיות השליליות בבית"ר ירושלים, הקבוצה מתכוננת למשחק מול מכבי חיפה בשבת הקרובה במסגרת המחזור ה-30 (21:00, ספורט2).

"אנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד, שעושה עונה מצוינת, עם חלק קדמי מאוד חזק", אמר היום רוני לוי לשחקנים, "אנחנו מתייחסים למשחק במלוא הרצינות, אני חושב שאנחנו די מרוכזים ומוכנים. אנחנו נייצר המשכיות מהמשחק נגד מכבי תל אביב, שבו ראינו הרבה דברים טובים, ראינו עמידה טקטית וקבוצתית טובה מאוד, גישה טובה מאוד של השחקנים, לפרקים יכולת טובה, ואנחנו מצפים להמשכיות".

שחקני בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה, אנז' פרדי פלומן מאוכזבים. דני מרון
"נצטרך להשתמש בכולם"/דני מרון

בנוגע לרוטציה אמר המאמן: "נצטרך להשתמש בכולם, בכל השחקנים. לעשות התאמות, לראות את המצב של השחקנים שמשחקים, לדעת לתת מנוחה כשצריך, ולתת דקות מנוחה למי שצריך.

"המטרה שלנו היא להגיע לאירופה, אבל אנחנו רוצים לעשות את זה דרך תוצאות טובות ומשחקים טובים, נשתדל להרים את רמת המשחק שלנו ולעשות תוצאות טובות. זה טבעי שאחרי פגרה מאוד ארוכה, לוקח זמן להיכנס לעניינים, זה טבעי מבחינה גופנית ומנטאלית ואני מאמין שעוד נוסיף להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully