וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הפסידה יותר מ-200 אלף שקל על המעבר של תומר גינת לצרפת

11.6.2020 / 9:45

האדומים היו זכאים לדמי השבחה אם הפורוורד היה עובר לקבוצה אחרת בישראל, סכום גבוה עבור המועדון, אך הקפטן בחר לחתום בלוולואה מטרופוליטנס. הקבוצה לא צפויה לצרף ישראלי בכיר במקומו לעונה הבאה, בריסקר ישוב מהשאלה

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בעוד ההכנות של הפועל תל אביב לקראת חזרת העונה הקרובה מתקדמות, האדומים קיבלו אתמול (רביעי) ידיעה מאכזבת מבחינתם כי קפטן המועדון תומר גינת חתם בלוולואה מטרופוליטנס הצרפתית, ויעזוב את ישראל בתום משחקי הליגה העונה.

שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת. ברני ארדוב
מעבר מפתיע. תומר גינת/ברני ארדוב

לצד החיבור בין הפועל לגינת, ששיחק בארבע השנים האחרונות במועדון ונחשב לשחקן מצליח ואהוב על האוהדים, המעבר שלו לצרפת מהווה פספוס כלכלי גדול לאדומים. על פי חוקי דמי ההשבחה בישראל, מעבר בתוך ישראל היה מזכה את הפועל תל אביב לקבלת דמי השבחה בסדר גודל של 20 אחוזים משכר הברוטו שלו. בקבוצה העריכו אתמול את ההפסד ממעברו של גינת בכ-200 עד 250 אלף שקלים, סכום לא מבוטל בכלל עבור קבוצה לא משופעת בכסף.

למי שמצפה כי הקבוצה תחתים במקומו לעונה הבאה ישראלי בכיר, ייתכן שצפויה אכזבה. לא פחות מחמישה ישראלים מחזיקים בחוזה מובטח באדום לעונה הבאה - ים מדר, במידה ולא יחתום בקבוצת NBA, חואקין שוכמן, אייזיאה אייזנדורף ודניאל קופרברג שכבר היום נמצאים בסגל ומייקל בריסקר שיחזור בהשאלה ממכבי חיפה. כמו כן, בקבוצה יחליטו האם לצרף לעונה הבאה גם את רז אדם שיחזק את הקבוצה עד לסיום העונה .

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully