וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בביברס נאתכו הופך ל"גיבור" בלגרד: "נלחמנו כמו משוגעים"

צפו בחגיגות המטורפות של אוהדי פרטיזן בלגרד, שעלתה לגמר הגביע הסרבי בזכות שער ניצחון של ביברס נאתכו ב"דרבי הנצח". הישראלי, שחגג סטייל רונאלדו, אמר בקריצה: "צריך לדעת מתי לכבוש"

מתוך שידורי הליגה הסרבית

ביבראס נאתכו הפך אתמול (רביעי) לגיבור הגדול של "דרבי הנצח" של סרביה, כשכבש את שער הניצחון לזכות פרטיזן בלגרד. פרטיזן אירחה אמש את הכוכב האדום בלגרד לדרבי הלוהט במסגרת חצי גמר הגביע הסרבי, ויצאו עם ידם על העליונה עם ניצחון 0:1 ועלייה לגמר הגביע. הישראלי פתח בהרכב קבוצתו וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-58. נאתכו הוחלף בדקה ה-67, וראה מהספסל את חבריו שומרים על שער היתרון היקר שכבש. הבוקר נאתכו הוגדר בתקשורת המקומית כ"גיבור החדש של פרטיזן".

ביברס נאתכו חוגג ניצחון בדרבי

"צריך לדעת מתי לכבוש", אמר נאתכו בקריצה על השער החשוב שלו, אותו חגג עם תנועת "אני כאן" סטייל רונאלדו, "אני מאוד מתרגש. הדבר הכי חשוב זה שניצחנו ושאנחנו בגמר. יש לנו יום אחד לחגוג, אבל מיד אחרי זה נצטרך לחשוב על הגמר. עד אז יהיו לנו עוד שני משחקים, אבל נרצה לסיים את העונה בצורה חיובית ולזכות בגביע".

נאתכו אמר ש"השחקן ששמר עלייו היה צמוד אליי כל המשחק, הם עשו עבודה טובה בהגנה, אבל אני מאושר כי החבר'ה שלנו נלחמו כמו משוגעים. הניצחון הזה מוקדש לאוהדים שלנו, הם יצרו פה אווירה אדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully