וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושבה הישראלית באירופה תגדל? מנקו, קולשוב ואריאל קרובים לעזיבה

11.6.2020 / 7:30

לא רק שגב וגינת: לגארד אילת הצעות מספרד וצרפת, אריאל עשוי לחזור לגרמניה כשלודוויגסבורג מתעניינת. התעניינות גם בטימור וזיו

אתר רשמי

אחרי מספר שנים בהם הכדורסל הישראלי ידע מעבר דל מאוד של שחקנים מחוץ לליגת העל, השתנתה המגמה השבוע עם מעברם של איתי שגב לגראבלין-דנקירק ותומר גינת למטרופוליטן 92, שתיהן מהליגה הראשונה בצרפת. השניים לא אמורים להיות האחרונים שיצאו, כשגם רפי מנקו, איגור קולשוב ואדם אריאל עשויים לעשות את המעבר בקרוב, כשמי שדוחף אותם אל מעבר לים הוא סוכן השחקנים אבי זילברמן.

רפי מנקו שחקן הפועל אילת. דני מרון
גם הוא בדרך לאירופה? רפי מנקו/דני מרון

מנקו (26, 2.00) שמשחק כעת בהפועל אילת, מחזיק בהצעות מהליגה הספרדית והצרפתית אחרי שבמהלך העונה הנוכחית היה קרוב מאוד למעבר לבורגוס מהליגה הראשונה בספרד, מהלך שנעצר כשהספרדים לא הגיעו לעמק השווה מול הקבוצה הדרומית. ההערכה היא שהוא לא ישחק בליגת העל בעונה הבאה גם כן.

קולשוב (25, 1.96) שחזר לכדורסל הישראלי אחרי שנים בארצות הברית ושיחק בשנתיים האחרונות בראשון לציון, הפועל חולון וכעת בעירוני נהריה מחזיק בהצעות ממספר מדינות, כשבמקביל הוא מפעיל לחץ על איגוד הכדורסל לשחרר אותו לנבחרת רוסיה. כבר בשנה שעברה הוא העביר מכתב מטעם האיגוד הרוסי, ולאחר מכן ממנו על מנת שיאפשרו לו לייצג את רוסיה, כשבנבחרת רוסיה מייעדים לו מקום בסגל למוקדמות היורובאסקט. הבקשה לא אושרה בשנה שעברה, אך לאחרונה הגיש בקשה נוספת, והערכות הן שהוא ישוחרר לרוסיה, מאחר ולא לבש את מדי הנבחרת הבוגרת.

איגור קולשוב שחקן עירוני נהריה. דני מרון
מהמכללות, לליגת העל ולאירופה? איגור קולשוב/דני מרון

אריאל (25, 1.95) שחקנה של מכבי ראשון לציון, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, הוא בעל דרכון גרמני וכבר שיחק לתקופה קצרה בברמרהאבן המקומית תחת מולי קצורין. אחרי התקופה הטובה במדים הכתומים ובנבחרת ישראל מספר קבוצות בגרמניה כבר משוחחות עמו על חוזה, ביניהן לודוויגסבורג.

שחקנים נוספים שנמצאים ברשימה אותה מנסה זילברמן לייצא אל מעבר לים הם שחקנה של הפועל ירושלים, בר טימור, ששיחק בעבר באלבה ברלין, ומחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירה והגארד של הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully