וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה ביוון נמשכת: דימיטריס ינאקופולוס הותקף על ידי אוהדי פנאתינייקוס

כ-100 אוהדים זועמים התגודדו סביב ביתו של הבעלים השנוי במחלוקת ביום שאחרי מסיבת העיתונאים הסוערת. דרק וויליאמס בדרך לחימקי

אתר רשמי

דימיטריס ינאקופולוס שוב מסעיר את פנאתינייקוס. הבעלים השנוי במחלוקת הצהיר אמש (שלישי) שהקבוצה עומדת למכירה תמורת 25 מיליון יורו בלבד ואיים פעם נוספת לערוק מהיורוליג לליגת האלופות של פיב"א. האוהדים, כך נראה, מאסו בו גם כן - ועל פי דיווח ביוון כ-100 מהםף חברי האולטראס של פאו, התגודדו סביב ביתו הערב ותקפו אותו. על פי גורמים במשטרה, לא בוצעו במהלך האירוע מעצרים או עיכובים. ינאקופולוס סיפר לתקשורת היוונית: "הם באו עם סכינים".

בינתיים ההחתמה הגדולה של הקיץ צפויה להפוך רשמית ביממה הקרובה, כשניק קלאתיס ישלים את מעברו לברצלונה. על פי דיווחים ביוון ההכרזה על ההחתמה המרשימה צפויה להגיע בקרוב מאוד - ובמקביל נחשפים פרטים נוספים על נסיבות עזיבתו את פנאתינייקוס.

על פי דיווח ב"גאזטה", קלאתיס עזב את פנאתינייקוס בעקבות מחלוקת על גובה השכר בחודשים הקרובים. על פי ההסכם בין ארגון השחקנים ליורוליג, הקבוצות נדרשו לשלם לשחקנים כ-80 אחוז מהשכר החודשי, אולם בעלי פאו דימיטריס ינאקופולוס לא הסכים לשלם לרכז המצטיין יותר מ-65 אחוזים מהמשכורת. זה ככל הנראה סלל את דרכו לברצלונה, שחיזרה אחריו ממושכות בחודשים האחרונים.

שחקן נוסף שצפוי לעזוב את פנאתינייקוס הוא דשון תומאס, שאמנם חתום לעונה הבאה אבל על פי "גאזטה", הקבוצה לא מתכוונת לעמוד בעלויות חוזהו.

דרק וויליאמס שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
חימקי תהפוך לקבוצת העל הבאה? דרק וויליאמס/GettyImages

שמועות נוספות מרחבי היורוליג

* דרק וויליאמס, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, נמצא במשא ומתן מתקדם עם חימקי מוסקבה וקרוב מתמיד לעזוב את פנרבחצ'ה. על פי "יורוהופס", המגעים צפויים להבשיל לכדי עסקה. אם הכל יילך כמתוכנן וגם הארכות החוזים של אלכסיי שבד ודווין בוקר יושלמו, מסתמן שחימקי תהיה אחת הקבוצות הכישרוניות במפעל בעונה הבאה.

* קבוצת על נוספת שנבנית לה ביורוליג היא מילאנו, שכבר החתימה את מלקולם דילייני וקייל היינס, וצפויה להשלים בקרוב גם את החתמתו של אקס ז'לגיריס קובנה והפועל גלבוע/גליל זאק לידיי - כך על פי דיווחים באיטליה. היעד הבא של מילאנו הוא ג'יג'י דאטומה, וגם מועמדותו של ניקולה קאליניץ' נשקלת.

* על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, באסקוניה עלולה לאבד את הרכז לוקה וילדוזה לצסק"א מוסקבה. הארגנטינאי הצעיר נמצא על הכוונת של קבוצות יורוליג נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully