וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי חיפה החתימה את שהד עבוד

הירוקים השלימו את הרכבת הסגל הישראלי לעונה הבאה עם צירופה של הגארדית מרמת השרון. גם הגארדית פריס קי חתמה

שחקנית מכבי חיפה שהד עבוד. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הסגל הישראלי הושלם. שהד עבוד/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי חיפה השלימה היום (רביעי) את הסגל הישראלי שלה לעונת המשחקים 2020/2021 עם החתמתה של שהד עבוד (25, 1.76 מטר) בשורותיה. עבוד, בוגרת מחלקת הנערות של עמק יזרעאל, שיחקה בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ובשנים האחרונות היא משחקת בנבחרת הנשים של ישראל.

בעונה האחרונה שיחקה בלכן רמת השרון ושנתיים קודם לכן בהפועל בני פתח תקווה. ברמת השרון היא שיחקה 31 דקות בממוצע למשחק, השיגה 12.2 נקודות בממוצע למשחק, מסרה 3 אסיסטים בממוצע למשחק ו-1.5 חטיפות בממוצע למשחק וסייעה לקבוצה להשתלב בפליי אוף העליון. עבוד דורגה בסיום העונה במקום השני בדירוג הקלעיות הישראליות אחרי עדן רוטברג עם 12.5 נקודות למשחק. בתחילת השבוע החתימה חיפה שתי ישראליות נוספות: אופיר קסטן רז וקורטני דאגלאס.

חיפה החתימה גם שחקנית זרה ראשונה - פריס קי (גארדית, 24, 1.75 מטרים) ששיחקה בעונה האחרונה ברוסיה במדי ספרטק מוסקבה בשורותיה קלעה בליגה 13.6 נקודות למשחק ובמסגרת היורוקאפ קלעה בממוצע 14.8 נקודות למשחק (12 משחקים). קי בוגרת מכללת צפון קרוליינה ובקיץ שעבר נבחרה במקום ה-25 בדראפט ה-WNBA ושיחקה בקבוצת אינדיאנה. מאמן הקבוצה הוא עומרי צירלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully