וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה שוב לא ניצחה, בני לוד וראובן עטר בצרות

ערן לוי וחבריו ניצלו מהפסד בתוספת הזמן וסיימו ב-1:1 מול הפועל עכו, ורחוקים ארבע נקודות ממשחקי המבחן. נוף הגליל גברה 1:3 על בני לוד

מקור לא ידוע, הועבר בווטסאפ

הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית יצא לדרך היום (רביעי) עם שלושה משחקים. הפועל עפולה האחרונה יצאה למשחק חוץ אצל הפועל עכו למשחק ונחלצה מהפסד בדקה האחרונה ושתי הקבוצות נפרדו ב-1:1. ראובן עטר ובני לוד חזרו מנוף הגליל עם הפסד 3:1. אום אל פאחם נפרדה מאחי נצרת ב-0:0.

מאמן בני לוד ראובן עטר. דני מרון
אולי הפעם ישיג ניצחון בכורה? ראובן עטר/דני מרון

הפועל נוף הגליל - בני לוד 1:3

לאחר שהפתיעה במחזור הקודם את הפועל קטמון מהצמרת, שוב הראתה נוף הגליל כושר טוב וניצחה 1:3 את בני לוד וראובן עטר. הקבוצה שכבר איבדה עניין ממשי בליגה הגיעה משוחררת מלחץ, אך נראתה טוב הרבה יותר מלוד, ועל אף שנותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-54 במצב של 0:1 לטובתה, ידעה לכבוש עוד שני שערים ויצאה עם ניצחון קליל. ראובן עטר עם נקודה אחת מתוך תשע מאז הגיע לבני לוד.

יובל אבידור (52), תומר סוויסה (66) וים כהן (72) כבשו לזכות המנצחת, בשורותיה כאמור, הורחק מוחמד ג'אבר (54). המארחת איבדה שחקן נוסף בכרטיס אדום בדקה ה-91, ואיפשרה ללוד להשיג שער מצמק, אך זה לא שינה את זהות המנצחת.

עוד בוואלה! ספורט

לאומית: קטמון וסכנין הפסידו, ראשון לציון מעדה, עפולה אחרונה

לכתבה המלאה
ירין שרעבי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עכו פספסה ניצחון בתוספת הזמן. ירין שרעבי/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו - הפועל עפולה 1:1

הקבוצה של שלומי דורה סופרת כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, אך הפעם לפחות נחלצה מהפסד בתוספת הזמן לאחר שהשיגה שער שוויון דרמטי של ערן לוי בתוספת הזמן שמחק יתרון של מוראד מהדקה ה-79. הפער בין עפולה למקום שמוליך למבחנים עומד כעת על 4 נקודות, כשהפועל אשקלון אמורה לשחק מחר.

משחק נוסף:

הפועל אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully