וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפר בידוד: ג'ורדן המילטון נצפה בחנות נעליים, הפועל תל אביב נקנסה ב-30 אלף שקלים

9.6.2020 / 18:55

פורוורד הפועל תל אביב הפר את ההוראות, המועדון הבהיר: "למרות שלא מדובר במסיבה, בכוונתנו לערוך בירור עם השחקן". במנהלת מסרו: "מבקשים מהקבוצה להבהיר היטב לשחקנים את חומרת ההפרה"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בהפועל תל אביב גילו היום ששחקן הקבוצה ג'ורדן המילטון בילה בחנות נעליים בתל אביב וזאת בניגוד להוראות הבידוד, שקובעות כי שחקנים יכולים לצאת מהבית לצרכי אימון או משחק בלבד. כזכור, בסוף השבוע פורסמה תמונה של שחקני מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו וסנדי כהן בבר בתל אביב. לאחר מכן מנהלת הליגה הודיעה שכל שחקן שייתפס, המועדון שלו ייקנס ב-30 אלף שקל. זמן קצר לאחר שהתפרסמה התמונה, במנהלת אכן קנסו את המועדון בסך 30 אלף שקל ודרשו "לרענן בפני השחקנים את נהלי הבידוד".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "קיבלנו לידינו את התמונות של ג'ורדן המילטון בחנות נעליים. למרות שלא מדובר במסיבה, מסעדה או על מקום הומה אדם אחר, בכוונתנו לערוך בירור עם השחקן לגבי נסיבות המקרה ולטפל בכך בחומרה הראויה. אנחנו עושים את מירב המאמצים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולהעביר לשחקנים את המסר שלמרות הקושי אין לנו כרגע ברירה אחרת. נעשה כל שבידינו על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully