וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הוכתרה כסופרברנד

לצד נייקי, אורביט ודמינוס: הצהובים הפכו למועדון הספורט היחידי בישראל שנבחר לרשימה היוקרתית של שנת 2020

מכבי תל אביב בכדורסל. יח"צ,
מכבי תל אביב בכדורסל/יח"צ

מכבי תל אביב הוכתרה כמותג-על (SUPERBRAND), מועדון הספורט היחידי בישראל שנבחר לרשימה היוקרתית של שנת 2020. הנציגה הישראלית ביורוליג ואלופת המדינה המכהנת נכללה בקטגוריית "נופש, פנאי ותרבות" בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות.

בין יתר המותגים המובילים בקטגוריה אפשר למצוא רשתות של מלונות יוקרה, חברות תעופה ומרכזי בילוי בולטים. באופן טבעי, ברשימה החדשה נכללו גם שותפות עסקיות של מכבי כגון FOX, נייקי, MM's, אורביט, DHL, סן בנדטו (החברה המרכזית למשקאות), מולר, רשת מסעדות BBB, דומינוס פיצה, עזריאלי, עמינח, קליל, HP, טבע ואופטלגין.

בחירת מותגי העל נעשית מדי שנה על ידי ארגון Superbrands העולמי, ששם לעצמו מטרה לזהות ולהכתיר בכל מדינה את המותגים שהפגינו הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק המקומי. הארגון פעיל בכ-70 מדינות מסביב לעולם ומשנת 2009 פועל גם בישראל.

לאחר הרכבת רשימה של כל המותגים שפעלו בשנה שעברה בישראל, מדרג אותם חבר שופטים המורכב מכ-100 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים. בשלב השני הבא עוברים 850 המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר למחקר צרכנים שעורכת חברת המחקר IPSOS, על פי מתודולוגיית המחקר של Superbrands בעולם. הצרכנים הם שקובעים למעשה את זהות ה-Superbrands של ישראל.

מדי שנה יוצא לאור ספר ה-Superbrands של ישראל, המכיל ניתוחים שיווקיים של מותגי העל חברי המועדון. הספר מודפס בכמה אלפי עותקים ומופץ למובילי דעה, מנהלים, עיתונאים, אוניברסיטאות, טרקליני עסקים וכדומה. בכל שנה נערך טקס Superbrands במטרה לעודד מצוינות שיווקית ומיתוגית בקרב צמרת החברות והמותגים המובילים, וזאת באמצעות הענקת אותות הצטיינות, הוקרה והערכה למנהלים, למותגים ולאישי ציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully