וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה צ'מטאי סלפטר, דניאל פרנקל ואתלטים ישראלים נוספים פותחים עונה

9.6.2020 / 9:30

עונת האתלטיקה יוצאת לדרך בהדר יוסף עם אליפות הפועל על שם יריב אורן. גם גל קדמון, ז'ניה זבולוטני וצור ליברמן יהיו שם

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

כמה מבכירי האתלטיות והאתלטים בישראל מתכוננים לפתוח היום (שלישי) עונה באליפות הפועל על שם יריב אורן, תחרות האתלטיקה הגדולה הראשונה העונה, בישראל ובכלל, כשמקומות רבים בעולם עדיין בסגר ועצירת תחרויות.

אל התחרות השנתית המסורתית, שתיפתח בשעה 15.30 באצטדיון הלאומי בהדר יוסף, נרשמה בין היתר האתלטית המובילה כיום, לונה צ'מטאי סלפטר, אלופת אירופה בריצת 10,000 מטר ושיאנית ישראל בכל המרחקים הארוכים, שתרוץ הפעם 3,000 מטר.

גם ריצת הגברים ב-3,000 מטר מבטיחה מאוד עם שלושה רצים, אשר כמו לונה, קבעו מינימום לטוקיו במרתון: השיאן מארו טפרי, גירמה אמרה, איימרו עלמיה וכן רצים איכותיים נוספים שקבעו אשתקד תוצאות מצוינות כמו למשל, אלוף ישראל ב-10,000 ו-5,000 מטר, טדסה גטהון. כל זאת, במקצה הנועל של האליפות (שעה 20:30).

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל, תפגוש את האלופה המכהנת, חנין נסאר, ובקפיצה לרוחק, הפייבוריטית היא השיאנית הלאומית באולם, עדן פינקלשטיין הצעירה והמבטיחה.

לונה צ'מטאי. אתר רשמי, אתר רשמי
חוזרת להתחרות. צ'מטאי סלפטר/אתר רשמי, אתר רשמי

גל קדמון, ששותפה לשיא השליחות 4X100 תפגוש בתחרות ל-200 מטר את חברתה לנבחרת, אילנה דורפמן, ובין היתר גם את אלופת ה-100 משוכות, אלינה דרוזדוב.

שיאנית ישראל ביידוי פטיש, ז'ניה זבולוטני, אלוף ישראל בקפיצה לגובה צור ליברמן, אלוף ישראל ב-110 משוכות דור חיון, אלופת ה-400 משוכות נועה לוי ועוד אלופות ואלופים, שיאני גילאים צעירים מדור העתיד, יזניקו את העונה הנפתחת באיחור, ויתמודדו על הפרסים שמעניק מרכז הפועל מדי שנה לזוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully