וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מסיכות ואלכוג'ל: ליון הקבוצה הראשונה שחזרה להתאמן בצרפת

המאוכזבת הראשית מסגירת הליגה התכנסה לראשונה אחרי כשלושה חודשים. אחרי שיעברו את הבדיקות, יחלו השחקנים בהכנות ליובנטוס

אתר ליון

אחד אחרי השני, עם מסיכות על פניהם, הגיעו היום (שני) שחקני ליון למתחם האימונים בדסין שבפרברי העיר, כדי להיות הראשונים בצרפת שחוזרים להתאמן אחרי משבר הקורונה. יתר הקבוצות אמורות לחזור במהלך החודש הקרוב, ולמעשה להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה, שכן כבר בסוף אפריל החליטו בליג 1 להכריז על סיום הליגה ולהכתיר את פריז סן ז'רמן לאלופה.

ליון, כזכור, הייתה אחת המאוכזבות העיקריות מההחלטה ואף ערערה עליה והגיעה עד לסנאט, שכן עצירת הליגה הותירה אותה במקום השביעי וללא כרטיס לאירופה אחרי 25 שנה. הנשיא ז'אן מישל אולאס ממשיך לנסות להחיות את העונה, אבל הסיכויים לכך קלושים (ההחלטה לגבי הערעור שהוגש לבית המשפט תהיה בימים הקרובים) והוא מקווה לפחות שייתנו לו להגיע לאירופה באמצעות גביע הליגה, שם ליון תפגוש את פ.ס.ז'.

בצד המקצועי, מה שעומד לנגד עיניו של המאמן רודי גרסיה הוא משחק הגומלין מול יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות. ליון ניצחה 0:1 במשחק הראשון ואמורה להתארח בטורינו בתחילת חודש אוגוסט, אם אופ"א תאשר את לוח המשחקים לסיום העונה במפעל.

גרסיה קיבל בחזרה את ממפיס דפאי וג'ף ריין אדלייד שקרעו את רצועות הברך בחודש דצמבר, והקבוצה תנסה להכשירם לקראת יובנטוס וגמר הגביע הליגה. כל השחקנים קיבלו ערכות הכוללות מסיכה ואלכוג'ל, יעברו בדיקות ביומיים הקרובים ואמורים להתחיל להתאמן עם כדור בחמישי או שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully