וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית תירוש: "בעונה הבאה איגוד השופטים יקים סיירת VAR"

8.6.2020 / 11:47

באיגוד מבינים שיש צורך בשופטים ייעודיים למערכת, היו"ר הוסיפה: "אחרי שנה אנחנו יודעים מי השופטים היותר מיומנים"

מנהלת ליגת העל

באיגוד השופטים מודים היום (שני): צריך להקים סיירת VAR כפי שביקשה יו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש, כבר לפני כשנה. האירוע שחידד אצל הגורמים השונים את הצורך בהקמת נבחרת של שופטים שתהיה מקצועית וייעודית לנושא ה-VAR, הוא הפנדל שקיבלה הפועל חיפה אתמול בדרבי.

באיגוד השופטים לא יגידו זאת בפה מלא, אבל גורמים הודו הבוקר כי אם על ה-VAR היה יושב שופט יותר מנוסה עם קילומטראז' גבוה יותר מאשר נאאל עודה, שופט המשחק איתן שמואלביץ', היה מקבל את הקריאה ומשנה את פסיקתו לפנדל.

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה עם ג'וש כהן מתלוננים כלפי השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
שמואלביץ' אתמול/אדריאן הרבשטיין

יו"ר האיגוד, רונית תירוש, אמרה בשיחה עם וואלה! ספורט: "הרעיון שלי להקים סיירת VAR ייושם בעונה הבאה. זה נכון שאי אפשר לשלוח שופטים רק לעמדות ה-VAR מאחר שעם כל הכבוד, כר הדשא הוא עדיין המקום החשוב יותר, אבל אני בהחלט אפעל לכך שבעונה הבאה תהיה אותה נבחרת. אני חושבת שעכשיו, אחרי שנה שאנחנו עם המערכת, אפשר להחליט מי השופטים שיותר מיומנים בה. היא ממש לא פשוטה מבחינתי".

תירוש הוסיפה: "בפעם הקודת שהצעתי זאת, האחראי אצלנו באיגוד על נושא ה-VAR, שמואל שטייף, אמר שעדיין מוקדם לקבוע מי השופטים המתאימים לתפקיד. אבל עכשיו אני חושבת שאנחנו כבר יכולים להחליט וזה יהיה עדיף".

יחד עם זאת ביקשה תירוש להיות הוגנת ולהזכיר מקרים בהם שופטים נקראו לעמדת ה-VAR שם נמצא שופט בכיר, שינו את פסיקתם בעקבות המלצתו ולבסוף התברר בוועדה המקצועית שהם טעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully