וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכנת של גבריאל תמאש: "יש לו הצעות מישראל, הוא גיבור שם"

אנה מריה פרודאן רמזה על חזרה לליגת העל וסיפרה: "הפועל חיפה נטשה אותו במעצר, אבל הוא כבר סלח על הטעויות הללו"

גבריאל תמאש בדיון לאחר מעצרו/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

האם גבריאל תמאש בדרך חזרה לליגת העל הישראלית אחרי שנה ברומניה? סוכנת העל הרומנייה שמייצגת אותו, אנה מריה פרודאן, טענה בריאיון במולדתה: "לגבי יש כמה הצעות מחו"ל, בעיקר מישראל שם רואים בו גיבור".

תמאש שיחק בהפועל חיפה בשנים 2017-2019, היה השחקן הבולט בחוליית ההגנה שלה ושימש בורג מרכזי בזכייה בגביע המדינה ב-2018. אלא שאקורד הסיום שלו בכדורגל הישראלי היה צורם והזכיר את סיפורי ההסתבכויות שליוו אותו לכל אורך הקריירה העשירה שלו.

במרץ 2019 תמאש נעצר על ידי משטרת ישראל כשהוא נוהג במהירות של למעלה מ-200 קמ"ש ובבדיקה שנערכה לו, התגלתה כמות אלכוהול גבוהה בהרבה מהמותר. הוא נעצר, שוחרר אחרי כמה ימים ולא חזר ללבוש את מדי הפועל חיפה.

בקיץ תמאש חתם באסטרה ג'ורג'ו לעונה וכעת הוא שוקל להמשיך הלאה ואפילו לחזור לישראל. "זו הייתה טעות של המועדון", סיפרה פרודאן על אותו מעצר, "אי אפשר לנטוש שחקן זר ולתת לו לבלות במעצר. מה שקרה שם, לפחות מבחינתי, מביך מאוד. בכל מקרה, לא הייתה שאלה בנוגע לשכר שלו והוא קיבל את הכל. כל הסיפור הזה הייתה טעות של הפועל חיפה, אבל גבי סלח עליה".

גבריאל תמאש עם אנה מריה פרודאן. מתוך האינסטגרם של אנה מריה פרודאן, צילום מסך
"הפועל חיפה עשתה טעות, זה היה מביך". תמאש והסוכנת/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אנה מריה פרודאן

פרודאן בת ה-47 נשואה לכדורגלן העבר והמאמן בהווה, לורנציו רגקאמפף והיא אחת מסוכנות השחקנים המשפיעות ברומניה. היא תיווכה במכירתו של ניקושור סטנצ'ו מסטיאווה בוקרשט לאנדרלכט ב-2016 תמורת 10 מיליון יורו וייצגה הרבה מאוד שחקני נבחרת בשנים האחרונות.

מדובר באישה שהיא אימפריה כלכלית. עם 660 אלף עוקבים באינסטגרם, מעורבות בעסקי כדורגל ברומניה, עסקים שונים ברחבי העולם, קריירה טלוויזיונית ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully