וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשבוע הבא: טורנירי טניס באשקלון, יפו, רעננה ועפולה

בכירי הטניסאים בישראל יסירו חלודה מפגרת הקורונה בסבב שאירגן איגוד הטניס, בסך פרסים כולל של 150,000 שקל. מנסדורף: "עושים מאמץ גדול לספק חלופה לשחקנים ולשחקניות". ראש עיריית עפולה: "שמחים לארח במתחם הטניס שלנו"

הפגנת מועדוני הטניס בכיכר רבין/צילום: ניב אהרונסון

איגוד הטניס הודיע הבוקר (שני) על קיום סבב בן ארבעה טורנירים מקומיים, שנועד לעזור לטניסאים הישראלים לחזור לכושר לראשונה מאז שמשחקי הסבב העולמי הופסקו בשל מגיפת הקורונה. הסבב שייקרא "VOLVO 2020" על שם נותנת החסות שלו - וולוו ישראל, שבבעלות חברת מאיר שהעומד בראשה הוא יעקב שחר, ייערך בארבע ערים שונות החל מהשבוע הבא.

תחילה יתקיימו שלושה טורנירים באשקלון (14.6-21.6), יפו (21.6-28.6) ורעננה (28.6-5.7), כשבכל אחד מהם סך הפרסים יעמוד על 30,000 שקל, ובהמשך ייערך טורניר מאסטרס מסכם בעפולה (6.7-8.7), בו יעמוד סך הפרסים על 60,000 שקל, ובו ישתתפו שמונה השחקנים והשחקניות שיצברו את מירב הנקודות בשלוש התחרויות הראשונות.

נבחרת הדייויס של ישראל. לידור גולדברג, איגוד הטניס, אתר רשמי
סוף סוף טורנירים. נבחרת הדייויס/אתר רשמי, לידור גולדברג, איגוד הטניס

בתחרויות צפויים להשתתף בין השאר בגברים דודי סלע, דניאל צוקרמן, עידן לשם, ישי עוליאל ובן פתאל. בנשים ישחקו לינה גלושקו, שלי ברזניאק, מאיה טחן, ניקול חירין, שביט קמחי, שחר בירן ועוד. עמוס מנסדורף, המנהל המקצועי של איגוד הטניס: "אנחנו עושים מאמץ גדול לספק חלופה עבור השחקנים והשחקניות שלנו, החל מהרמה הבכירה ביותר ועד השחקנים הצעירים. בשל היעדר פעילות בינלאומית בחו"ל, חשוב לנו לייצר חלופה מקומית ברמה הגבוהה ככל שניתן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרכז הטניס בעפולה. יחצ עיריית עפולה,
מרכז הטניס בעפולה/יחצ עיריית עפולה

מתחם הטניס של עפולה יארח השנה לראשונה את טורניר המאסטרס שיסכם סבב של שלוש תחרויות לבוגרים "סבב Volvo 2020" בחסות וולוו ישראל בבעלות חברת מאיר שהעומד בראשה הוא יעקב שחר.
תחרות המאסטרס המסכמת בעפולה תהיה על סך פרסים של 60,000 שקלים, בה ישתתפו שמונת השחקנים והשחקניות שיצברו את מירב הנקודות בשלוש התחרויות הראשונות.

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הוסיף: "אנחנו שמחים לארח את טורניר המאסטרס במתחם הטניס שלנו. אירוח טורנירים כאלה יסייע לנו להפוך את מועדון הטניס בעפולה למועדון מוביל בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully