וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר אמר לחבריו: "רוצה לזכות בליגת האלופות ואז לעזוב לברצלונה"

כוכב פ.ס.ז' ישלים את הקאמבק בעונה הבאה? ב"אל מונדו" טוענים שהברזילאי רוצה לעזוב "בצורה חלקה". קבוצתו תתגמש במחיר ההעברה?

אתר רשמי

הליגה הצרפתית היה הליגה הבכירה ביותר שהופסקה לאלתר בגלל נגיף הקורונה. בזמן שבגרמניה, איטליה, אנגליה וספרד החליטו לחזור לשחק, בצרפת הכתירו את פריז סן ז'רמן לאלופה ולא בטוח שאלו היו בשורות עצובות לניימאר, שהביע כבר בקיץ את רצונו לעזוב את הקבוצה. היום (שני) ב"אל מונדו" הקטלאני מדווחים שהברזילאי סיפר לאחד מחבריו הקרובים בקבוצה שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה ולהגשים את חלומו לחזור לברצלונה בעונה הבאה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. GettyImages
רוצה לעזוב את פריז אחרי זכייה בליגת האלופות. ניימאר/GettyImages

הברזילאי, שעזב את הקאמפ נואו תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו ב-2017, ניסה לחזור לבארסה כבר בקיץ הקודם אבל המו"מ בין המועדונים לא צלח. אלא שבתקשורת הקטלאנית טוענים שהדלת לא נסגרה ומשבר הקורונה יוריד את מחירו של הברזילאי מ-190 מיליון יורו לסביבות ה-150 מיליון יורו.

אלא שניימאר לא רוצה לעזוב את פריז בטונים צורמים. לפי הדיווח הברזילאי חשף בפני חבריו את החלום שלו להוביל את הקבוצה הצרפתית לזכייה היסטורית בליגת האלופות לפני שהוא עוזב. ניימאר, שזכה עם ברצלונה בליגת האלופות יחד עם לואיס אנריקה, מחכה עם חבריו לראות מה תהיה ההחלטה של אופ"א לגבי חידוש המפעל, שבו הצרפתים כזכור הדיחו את בורוסיה דורטמונד ועלו לרבע הגמר.

במועדון הצרפתי ירכזו את כל המאמצים כדי להשאיר את קיליאן אמבפה ואחרי שמימשו את אופציית הרכישה עבור מאורו איקרדי, בקבוצה ינסו גם למצוא מחליפים לניימאר ואדינסון קבאני שככל הנראה יעזוב לאתלטיקו מדריד בסוף העונה. בין המועמדים להגיע הוזכרו שמותיהם של ארקדיוש מיליק חלוץ נאפולי ועוסמאן דמבלה שעשוי להיות חלק מעסקת ניימאר לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully