וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר סובל מרגישות בשריר, בספק למשחק מול בית"ר ירושלים

8.6.2020 / 8:59

הקשר המצטיין דיווח על רגישות קלה בשריר ואיביץ' יחליט במהלך היום אם לשתפו בטדי (20:45). רוסלן ברסקי מועמד להחליפו. איביץ' לא יגיע לסטנדרד ליאז'

צילום: דוברות מכבי חיפה

דן גלזר, קשרה של מכבי תל אביב שהיה המצטיין מול מכבי חיפה במחזור הקודם, סובל מרגישות קלה בשריר רגלו והוא בספק למשחק הערב מול בית"ר ירושלים. ולאדן איביץ' יחליט רק במהלך היום האם לשתף אותו במשחק הערב בטדי (20:45).

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איביץ' יסתדר בלעדיו? דן גלזר, משמאל/ברני ארדוב

גלזר התאמן אתמול כרגיל אבל דיווח על רגישות קלה בשריר. הוא הוזמן בכל זאת להתכנסות של הקבוצה בשעה 12:30 בקרית שלום לפני הנסיעה לבית מלון בירושלים וכאמור רק במהלך היום יוחלט אם לשתפו מתחילת המשחק, במהלך המשחק או לתת לו לנוח.

בשל הרגישות בשריר הוזמנו למשחק כל 23 השחקנים שיש למכבי תל אביב בסגל. כזכור, איתן טיבי שקם משבעה על מות אביו, טרם חזר לאימוני הקבוצה, צ'יקו אופואדו עדיין תקוע בניגריה ואורוש ניקוליץ' נגרע מהסגל כדי לרשום את גויאגון פארפה. במחזור הקודם חזר לפתוח בהרכב דור פרץ ויש למכבי תל אביב גם את רוסלן ברסקי בנוסף לאייל גולסה, כך שלא חסרות לסרבי אופציות בקישור האחורי למקרה שיחליט לא לשתף את גלזר.

אחרי שלקראת סוף השבוע פורסם בבלגיה שאיביץ' הוא אחד המועמדים לרשת את כסאו של מישל פרודום כמאמן סטנדרד ליאז', הבוקר כתבו באתר HLN, שהוא לא ימונה לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully