וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום הבלהות של מ.ס אשדוד: תסריט העונה שעברה רק הפוך

8.6.2020 / 8:41

ההפסד לקרית שמונה והניצחון של נס ציונה סיבך את הקבוצה, שבמחזור הקרוב תפגוש את הכתומים. גורם: "לא מצליחים לעשות שינוי בתפיסה"

צילום: דוברות סקציה נס ציונה

מ.ס. אשדוד הסתבכה בעקבות הניצחון של סקציה נס ציונה אתמול (ראשון) על מכבי נתניה. לקבוצה של רן בן שמעון יש 31 נקודות ולנס ציונה, כמו גם לעירוני קרית שמונה 25 נקודות. למעשה בין אשדוד לבין הקו האדום מפרידות כעת רק 6 נקודות כאשר יש עוד 15 נקודות בקופה. נכון שגם הפועל כפר סבא עדיין מסובכת ויש מספיק קבוצות בסכנה להצטרף להפועל רעננה שככל הנראה כבר ירדה, אבל זה לא מה שרצו לראות באשדוד כשיצאו בסוף השבוע האחרון לקרית שמונה למשחק אותו הפסידו 0:3 בסופו של דבר.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עלול להישאב שוב למאבק נגד הירידה. רן בן שמעון/לירון מולדובן

כעת, העיניים למשחק בשבת הקרובה מול נס ציונה שכבר הגיעה העונה לאשדוד ולא הפסידה. אתמול העניק המאמן חופשה מתוכננת לשחקנים והיום הוא יראה אותם בבוקר. לאורך כל זמן השהות של הקבוצה בבית המלון בקיבוץ הגושרים בשבת האחרונה, דיבר בן שמעון על השינוי שחייבת הקבוצה לעשות. "היה ברור שזו השאלה הגדולה ושאנחנו נהיה במבחן במשחק הזה בקרית שמונה ורן דיבר על זה כל סוף השבוע", אמר אתמול שחקן בקבוצה. "המועדון הזה לא מצליח לעשות שינוי בתפיסה שלו ונשאר כל הזמן עם אותו ד.נ.א של מועדון שלא יודע להתעלות ולייצר רצף של משחקים טובים ונקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully