וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן העבר קאפו במכתב מצמרר: "הבן שלי מת בזרועותיי"

הברזילאי האגדי חגג 50, ביום ההולדת הראשון ללא דנילו שמת בספטמבר: "ניסיתי להציל אותו, אבל הוא כבר עזב את העולם. אני מתפלל שאף הורה לא יחווה כאב לב כזה"

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

קאפו, המגן האגדי של נבחרת ברזיל, חגג אתמול (ראשון) את יום הולדתו ה-50. לצד הברכות הלבביות שקיבל מכל רחבי העולם, שחקן העבר לא יכול היה לשכוח שזהו יום ההולדת הראשון ללא בנו דנילו, שמת מהתקף לב בשנה שעברה לאחר ששיחק כדורגל בשכונה בה מתגוררת המשפחה.

במכתב פתוח שפרסם באתר הרשמי של מונדיאל 2022, כתב קאפו על היום הקשה בחייו: "יש דברים בלתי מוסברים, דברים שאין סיבה לחוות אותם, ואני איבדתי את הבן שלי שמת בזרועותיי. ניסיתי להציל אותו ולעזור לו, אבל הוא כבר עזב את העולם. זה הותיר בי ריקנות, תחושה איומה. כשאתה לא יכול אפילו להציל את הילד שלך, אתה מרגיש כל כך חלש. אבל אלוהים לקח אותו ואני בטוח שטוב לו היכן שהוא נמצא. הוא בטח צוחק שם למעלה על הדברים שאנחנו עושים כאן. אני מתפלל שלא יהיו הורים שיחוו את שברון הלב שאני חוויתי".

קאפו שחקן העבר של נבחרת ברזיל. GettyImages
"ניסיתי לעזור לו". קאפו בטקס המצטיינים של פיפ"א בספטמבר, פחות משלושה שבועות אחרי מות בנו/GettyImages

דנילו מת בגיל 30 בספטמבר האחרון. אחד מחבריו הקרובים של קאפו, שחקן העבר פאולו סרג'יו, סיפר לתקשורת הברזילאית שדנילו שיחק עם חבריו ואחרי כ-10 דקות הרגיש לא טוב. זמן קצר לאחר מכן הוא התמוטט והובהל לבית החולים, שם הרופאים לא הצליחו להציל את חייו, אחרי שהייתה לו היסטוריה של בעיות לב.

קאפו לבש את מדי נבחרת ברזיל 142 פעמים וזכה איתה בשני מונדיאלים ושני גביעי קופה אמריקה. הוא שיחק גם ברומא ומילאן, זכה בשלל תארים קבוצתיים ואישיים ופרש לפני 12 שנים אחרי קריירה מפוארת - כאחד מהמגנים הימניים הטובים בהיסטוריה.

  • עוד באותו נושא:
  • קאפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully