וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן היה שותף לדרמה, תואר מלך השערים בסכנה

החלוץ לא כבש הפעם, כשוולפסברגר כבר הפכה מ-2:0 ל-3:2 מול לאסק לינץ, אבל ספגה שוויון בתוספת הזמן. דאקה מזלצבורג התקרב אליו עם שלושער

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

ארבעה ימים אחרי המספרת המרהיבה שלו לרשת שטורם גראץ, שון וייסמן לא הצליח לכבוש הערב (ראשון) בקרב על המקום השני, בו וולפסברגר סיימה ב-3:3 דרמטי בבית מול לאסק לינץ. הקבוצה שלו לפחות שמרה על המקום שיכול להוביל אותה להופעה היסטורית במוקדמות ליגת האלופות, כשהיא ביתרון נקודה על פני לאסק כשנותרו שמונה מחזורים לסיום הפלייאוף העליון בליגה האוסטרית.

שחקני וולפסברגר חוגגים. GettyImages
לא הספיקו לחגוג את המהפך, וספגו את ה-3:3. שחקני וולפסברגר הערב/GettyImages

וייסמן מצא את הרשת מול לאסק במפגש הקודם שהסתיים בהפסד ביתי 3:1, והפעם הסתפק בבניית המהלך שהוביל ל-2:2של מיכאל לינדל בדקה ה-73. חלוץ נבחרת ישראל עבר בין שני שחקנים ונבלם לצד ימין, משם הצליח להרים לעבר רומאנו שמיד שבישל ללינדל, אחרי שהכין גם את השער הראשון לשייקו דיינג (58). המגן הימני מיכאל נובאק הפך עם נגיחה חזקה בדקה ה-89, אבל המחליף סמואל טטה השווה עבור האורחת בתוספת הזמן. וייסמן לא הוחלף ובתוספת הזמן ספג כרטיס צהוב.

בינתיים, מי שהתקרב לווייסמן בקרב על תואר מלך השערים באוסטריה הוא פאטסון דאקה, שהבקיע שלושער ב-0:6 של המוליכה רד בול זלצבורג במגרשה של הארטברג והגיע ל-21 שערים - רק שניים פחות מהחלוץ הישראלי. בעוד וייסמן כובש שער כל 86 דקות, דאקה שיחק הרבה פחות וכובש כל 52 דקות. זלצבורג עם שבהע נקודות יתרון בפסגה ובדרך לאליפות שביעית ברציפות.

* ויסלה קרקוב, ללא אלון תורג'מן הפצוע, איבדה יתרון ביתי מול המוליכה לגיה ורשה והפסידה 3:1. תומאש פקהארט, חלוץ הפועל באר שבע, כבש צמד עבור המנצחת שפתחה פער של שמונה נקודות בפסגת הליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully