וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "נתנו להם לרקוד על המגרש כאילו שהם ברצלונה"

מאמן חדרה היה מאוכזב אחרי התבוסה 5:0 על ידי בני יהודה: "בושה, עשינו אותם גדולים". אלישע לוי: "הכול התחבר לנו"

אתר עירוני קרית שמונה

בני יהודה הביסה הערב (שבת) 0:5 את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל והשני בפלייאוף התחתון. שי מזור כבש צמד (10 ו-14), רועי בן שמעון (18), איי סילבה בן ה-17 (71) ואריאל לזמי השלימו (82).

מאמן בני יהודה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "זה משחק שהכול התחבר לנו בו. בהחלט אפשר להגדיר אותו כטוב מאוד שלנו. גם מול הפועל חיפה ברבע הגמר היה משחק מאוד טוב שלנו. אחרי פגרת הקורונה התנענו די לאט, אבל אנחנו מתקדמים והמטרה שלנו היא חצי הגמר. נתנו מנוחה למי שצריך, הרצנו את מי שצריך ואני חושב שעשינו היום דברים יפים מאוד. אני מקווה שיהיה לזה המשך במשחק סופר-חשוב לבני יהודה מול באר שבע. הכול מתנקז לשם. בני יהודה זה מועדון עם מסורת של גביע, לא צריך להסביר את החשיבות. המשחק הזה צריך לתת לנו ביטחון שאנחנו מסוגלים. היום ראינו את הפוטנציאל של הקבוצה הזו".

על איי סילבה בן ה-17, שכבש כבר בהופעת הבכורה, אמר המאמן: "מועדון צריך להתברך בזה שיש לו שחקנים צעירים טובים. יש לנו כמה מסומנים. סילבה מאוד צעיר ומוכשר, לא כל אחד עושה גול בבכורה. יש לו עוד על מה לעבוד".

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
התבייש בקבוצה שלו. מימר/שלומי גבאי

מאמן חדרה שרון מימר אמר: "זו פשוט בושה, אנחנו מתביישים בעצמנו. גם אני בתוך הסלט הזה. הייתה לנו עונה טובה וחבל שהיום קלקלנו את כל הרושם הזה. אני אבהיר לכולם שיש לנו מטרות ומי שלא יבוא עם אנרגיות פשוט לא יהיה על המגרש. היינו מאוד רכים, נתנו להם לרקוד על המגרש כאילו שיחקנו נגד ברצלונה. אנחנו עשינו אותם גדולים, וחבל. זו לא חדרה שאני מכיר. נתקן את הרושם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully