וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מרטינס נחלץ להגנתו של אדן הזאר: "הוא לא נכשל בריאל מדריד"

מאמן נבחרת בלגיה גונן על שחקן הכנף המושמץ שחוזר מפציעה: "אדן יהיה ענק בריאל, הוא השחקן הכי נכון בשבילה לבנות סביבו"

אתר רשמי

11 חודשים אחרי שהוא עבר מצ'לסי לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו, אדן הזאר מתאושש מפציעה ומקווה להפוך לשחקן שהבלאנקוס פיללו שיהיה. הבלגי בן ה-29 לא ליקק דבש מאז שהגיע לבירת ספרד. זה התחיל עם דיווחים חוזרים ונשנים על עודף משקל, נמשך עם פציעה קלה ויכולת לא מבריקה והסתיים בינתיים עם שתי פציעות נוספות שהשביתו אותו לתקופה ארוכה.

מי שנחלץ להגנתו אתמול (שבת) הוא מאמנו בנבחרת בלגיה, רוברטו מרטינס. "אדן לא נכשל בריאל מדריד", זה לא הרגע הנכון לשפוט אותו. כשהוא יסיים את דרכו במועדון, בעוד כמה שנים - רק אז אפשר יהיה להביט לאחור ולבחון את היכולת וההשפעה שלו. אם אתם שואלים אותי, אדן הזאר יהיה שחקן ענק בריאל מדריד".

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. רויטרס
הרבה חוסר מזל. הזאר/רויטרס

הזאר הספיק ליטול חלק ב-10 משחקי ליגה וב-5 משחקי ליגת האלופות, ובאותם 15 משחקים כבש שער אחד ובישל 5. "המצב איתו ברור, הוא פספס יותר מ-20 משחקים העונה", אמר מרטינס, "ב-8 עונות בצ'לסי הוא החמיץ 18 משחקים, אז חייבים להבין שיש כאן מימד של חוסר מזל. אדן פשוט לא היה יכול לעשות את העבודה שלו העונה".

המאמן סיכם: "אני מכיר את אדן מצוין. לריאל מדריד יש את השחקן הכי נכון כדי להתחיל פרויקט חדש. הוא השחקן הכי טוב בשבילה לבנות את הקבוצה סביבו".

אגב, גם בתקשורת המדרידאית נשמעו אופטימיים לראשונה מזה זמן רב לגבי עתידו של הזאר בבלאנקוס, וציינו בעיתוני הבוקר ש"הוא מפגין כושר שיא באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully