וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס טוען: "ניצחתי את רפאל נדאל למרות שהייתי בהנגאובר"

האוסטרלי דיבר בפודקאסט על לילה של שכרות לפני משחק מול הספרדי: "שתיתי בלי סוף, אני לא עושה חשבון לשחקנים האלה"

צילום מסך

ניק קיריוס אוהב מאוד להתגרות ברפאל נדאל ובנובאק דג'וקוביץ'. עכשיו הטניסאי האוסטרלי סיפר בפודקאסט עם חבר שלו איך ניצח את הספרדי למרות שהשתכר ככל הנראה בלילה שקדם לאותו משחק. השניים לא ציינו את הטורניר הספציפי בו זה קרה כששתי האפשרויות הן סינסינטי 2017 או אקפולקו 2019.

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. רויטרס
ניצח את נדאל למרות שהיה בהנגאובר? קיריוס/רויטרס

חברו של קיריוס, אליוט לוני סיפר: "אני זוכר שאתה ואני היינו במונטריאול ואז נסעת לאמריקה ואני חושב שזה היה לילה לפני ששיחקת מול נדאל או שני לילות לפני כן שיצאנו. אתה, אני ועוד כמה חברים ושתינו הרבה. אתה בעיקר שתית בלי סוף. ואז אני זוכר שהייתי בחדר במלון, הייתי גמור לגמרי, גופה. הדלקתי את הטלוויזיה ואתה היית שם, מפרק את נדאל ולא יכולתי להאמין לזה. אמרתי לחבר שלי: 'אני לא מאמין שניק עושה את זה. לא רק שהוא משחק מול אחד הטניסאים הטובים בעולם ומפרק אותו, אלא גם שהוא יצא איתנו לפני פחות מ-24 שעות. הוא משוגע".

קיריוס אישר את הסיפור והוסיף: "יצאנו בלילה, נהנינו. אני די משוכנע ששתינו בלי סוף. ואז הסתכלתי בהגרלה וראיתי שאני משחק נגד רפא. שום דבר לא השתנה. כבר אמרתי לכם מה אני חושב על השחקנים האלה. אני לא נותן להם כבוד רק בגלל מי שהם או מה שהם השיגו. פשוט יצאתי אל המגרש ואמרתי 'אני הולך לשחק חזק. אני לא ממש יכול לזוז, אני יודע שאני לא ממש יכול לזוז כי אני עדיין בהנגאובר. אז אני צריך להגיש חזק מאוד ולשחק אגרסיבי בטירוף. והכוכבים הסתדרו באותו לילה, זה עד כדי כך פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully