וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשיה התירה את חוזהו של מריו באלוטלי: "לא הופיע אפילו לאימוני הזום"

אחרי 10 ימים בהם החלוץ לא הופיע לאימונים, לנשיא מאסימו צ'לינו נמאס. המאמן דייגו לופס: "הקבוצה הלכה במסלול אחד ומריו בחר באחר"

אתר רשמי

בווידאו: מילאן מתאמנת

מריו באלוטלי חזר בקיץ לעיר הולדתו ברשיה אחרי שנות נדודים ארוכות, ויועד להיות ה-פנים של המועדון שחזר לסרייה A. החלוץ הבטיח שהוא בוגר ומחושב יותר, אבל השידוך הזה אפילו לא החזיק עד לסיום העונה. על פי דיווחים באיטליה, ברשיה התירה את חוזהו של באלוטלי בן ה-29, שהיה חתום עד 2022 והרוויח כ-180 אלף יורו לשבוע, כעת מוצא את עצמו שוב בשוק השחקנים החופשיים.

המאמן דייגו לופס תקף: "מעשים קובעים בחיים, לא מילים. הקבוצה הלכה במסלול אחד ומריו בחר באחר. חשבתי שהוא יכול לתת כל כך הרבה עבור העיר בה נולד, הרבה יותר ממה שנתן. אבל הוא לא הופיע אפילו לאימוני הזום במהלך העוצר".

מריו באלוטלי שחקנה של ברשיה עם הבעלים של ברשיה מאסימו צ'לינו. GettyImages
שני הצדדים חשבו שזה יהיה אחרת. מריו באלוטלי עם מאסימו צ'לינו/GettyImages

ההחלטה לעשות סוף להתקשרות בין הצדדים שייכת למאסימו צ'לינו, הבעלים של המועדון מהמקום האחרון בליגה. צ'לינו היה התומך הגדול של באלוטלי ונמנע מלנקוט עמדה נגדו, אבל אחרי 10 ימים רצופים בהם החלוץ לא התייצב לאימונים לאחר שניתן האישור לחזור, הבעלים החל להפעיל את היועצים המשפטיים שלו.

באלוטלי, שהספיק לכבוש העונה חמישה שערים ב-19 משחקי ליגה, טען כי כאבי בטן מנעו ממנו להגיע לאימונים, אבל הוא תועד מתאמן לבדו ובשבוע שעבר גם צ'לינו כבר הודה: "שני הצדדים עשו טעות, לא היינו צריכים להביא אותו. חשבתי שאם יגיע לברשיה, לעיר שלו, זה יגרום לו להיות מחויב יותר. אני מאוכזב. טעיתי לגביו. עם זאת, אני חושב שהמאמן הקודם שלי לא נהג בו נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully