וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "החוקים שמצפים מאיתנו לכבד הם קיצוניים מאוד"

הטניסאי המדורג מספר 1 בעולם הביע תסכול מההגבלות החדשות איתן צריכים להתמודד הטניסאים: "הם רוצים שנסתדר עם מלווה אחד בלבד. זה בלתי אפשרי"

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד בהפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד

משבר הקורונה נתן אותותיו בעולם הספורט ושינה אותו ללא היכר. טניסאים רבים ברחבי העולם עדיין מנסים להתרגל להגבלות החדשות אשר תחתיהן אמורים להתקיים הטורנירים והתחרויות השונות, ולא נראה שהשינויים והכללים החדשים יעברו באופן חלק מבחינת הטניסאים.

כשבוע לאחר שרפאל נדאל התבטא בנושא, גם המדורג מספר 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' הביע את דעתו על ההגבלות והחוקים החדשים: "שוחחתי בטלפון ראשי הטניס העולמי", שיתף הפנומן הסרבי בריאיון לערוץ טלוויזיה מקומי. "דיברנו על אפשרות של המשך העונה, בעיקר על אליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל לא ידוע אם זה אכן ייצא לפועל. לטענת דג'וקוביץ' הנהלים החדשים הם בלתי אפשריים. "החוקים שהם מצפים מאיתנו לכבד הם קיצוניים מאוד", טען דג'וקוביץ'.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"אי אפשר להסתדר ללא המאמן שלך". נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

"אי אפשר להסתדר ללא המאמן שלך", המשיך אלוף ארצות הברית שלוש פעמים. "אתה צריך גם את מאמן הכושר שלך, את הפיזיותרפיסט שלך - הם רוצים שנסתדר עם מלווה אחד בלבד. זה בלתי אפשרי". דג'וקוביץ' סיכם את תחושותיו: "כל ההצעות שלהם קפדניות מאוד, אבל אני יכול להבין שמסיבות כלכליות, המארגנים רוצים שהאירועים יצליחו להתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully