וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "רוצה להשאיר את מכבי תל אביב בטופ האירופי הרבה שנים"

החיבור למועדון ("יש לנו DNA זהה"), האהבה מהקהל ("לעולם לא אשכח אותו"), אבדיה ("שחקן NBA"). המאמן בריאיון מלא אופטימיות לתקשורת היוונית

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

ההצלחה במכבי תל אביב ממשיכה להפוך את יאניס ספרופולוס למרואיין מבוקש ביוון. היום (שישי) פורסם ב"יורוהופס" ריאיון נרחב עם מאמן הצהובים, בו התייחס באריכות גם לעבר, להווה ולעתיד במכבי תל אביב.

"הדבר שהיה הכי חשוב מבחינתי כשהגעתי למכבי תל אביב היה להחזיר לה את המנטליות המנצחת שמאפיינת אותה. למכבי ולי יש את אותו DNA - שנינו רוצים לנצח בכל מחיר - אבל היינו צריכים לעשות לא מעט דברים כדי להזכיר את זה לקבוצה. אני חושב שאנחנו בונים את עצמנו מחדש לאט לאט, מתקדמים צעד אחר צעד, ולאט לאט מגיעים הכי גבוה שאפשר", אמר ספרופולוס על ראשית דרכו בהיכל.

לטענתו, "למכבי תל אביב יש תמיד מטרות גבוהות, וגם אני מצפה מעצמי להמון. המטרה שלי היא לא בהכרח לזכות בגביע אירופה באופן מיידי, אלא לבנות קבוצה שתישאר בטופ האירופי למשך הרבה שנים, שתבסס את עצמה כחברת קבע בפיינל פור".

"אני מרגיש נהדר במכבי תל אביב, ומרגיש שזה הבית שלי. האהבה שאני מקבל כאן מדהימה אותי בכל פעם מחדש. הלוואי שיכולתי לחבק את כל האוהדים שתמכו בי, אחד-אחד. ההכרה שאני מקבל כאן, זו תחושה חסרת תקדים. יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם המועדון הזה, ולעולם לא אשכח את האוהדים האלה".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מכוון גבוה. ספרופולוס/דני מרון

על חזרתה של ליגת העל אמר ספרופולוס: "אנחנו מכבדים את ההחלטה לחזור למגרשים, אבל רק רוצים לוודא ששומרים על בריאות תקינה לכולם. הכדורסל הוא חיינו, אבל רק אם נשמור על הבריאות נקבל הזדמנות לשחק אותו. הבריאות מעל הכל. יש חשש, גם בגלל הקורונה וגם בגלל שהשחקנים חשופים לפציעות, אבל ההכנות מתקדמות היטב ואנחנו מקבלים את ההחלטה להמשיך את המשחקים".

על ביטול עונת היורוליג אמר: "היה קשה מאוד להמשיך את העונה במצב הנוכחי, ואני חושב שזו היתה ההחלטה הנכונה. כמובן שיש לנו טעם מר בפה אחרי העונה הנהדרת שהייתה לנו, אבל זו היתה החלטה מתבקשת".

על דני אבדיה אמר: "הוא שחקן NBA. הוא כישרוני מאוד, אתלטי מאוד, והגיע להישגים מרשימים על אף גילו הצעיר. בשנה שהוא נמצא איתנו במתכונת מלאה, הוא עשה התקדמות עצומה. מחודש נובמבר הוא התחיל לפרוח, גם ביורוליג. זו רק שאלה של זמן עד שהוא יצטיין ב-NBA".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully