וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה - מכבי נתניה: דראפיץ' רוצה "מקום 7 וכדורגל אטקרטיבי"

המארחת חייבת נקודות אחרי התוצאות האחרות ולילאי ישוב להרכב, האורחת תנסה להשיג ניצחון נוסף (ראשון, 19:45, ספורט2). דראפיץ': "רוצים להראות את מכבי נתניה שכולם מתגעגעים אליה"

מאמן סקציה נס ציונה ליאור זדה לאחר המשחק מול הפועל חדרה, פלייר/דוברות סקציה נס ציונה

בווידאו: ליאור זדה לאחר ה-2:2 של סקציה נס ציונה מול הפועל חדרה

סקציה נס ציונה

אחרי הניצחון של עירוני קרית שמונה, סקציה נס ציונה צריכה שלוש נקודות מחר (ראשון, 19:45, ספורט 2) מול מכבי נתניה כדי להיצמד אליה מחדש. סאביין לילאי יחזור להרכב על חשבון שי אליאס המוצהב, כשגם דריס ואוטנס ששותף כמחליף ב-2:2 מול הפועל חדרה יחסר בגלל צהובים. אייל שטרכמן צפוי להמשיך בחוד אחרי שער הבכורה שלו.

המאמן ליאור זדה אמר לקראת המשחק: "אין לנו זמן לחשוב על מה שהיה נגד חדרה. יש משמעות רק למה שיהיה, ואנחנו צריכים לבוא מול נתניה עם אנרגיות טובות. אנחנו מתייחסים לכל משחק כאילו הוא המשחק האחרון, ולשמחתי השחקנים בוגרים, עשו סוויץ' מהיר והראש שלהם רק במשחק הקרוב".

אייל שטרכמן שחקן סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
ימשיך בחוד. אייל שטרכמן/שלומי גבאי

מכבי נתניה

אחרי ה-1:3 המשכנע על עירוני קרית שמונה במחזור הקודם, מכבי נתניה רוצה להמשיך במומנטום. הצהובים צפויים להמשיך עם אותו הרכב והמאמן סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "רוצים להמשיך את היכולת הטובה שהראנו במשחק נגד קרית שמונה ולשחק כדורגל יעיל ואטרקטיבי. המטרה היא לסיים את הפלייאוף התחתון במקום השביעי ולהראות את מכבי נתניה שכולם התגעגעו אליה: שמחה, משחקת כדורגל התקפי ומשלבת את שחקניה הצעירים".

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם גבי קניקובסקי (במרכז). ברני ארדוב
המומנטום יימשך? שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

טריוויה

* סקציה נס ציונה יכולה לרשום ניצחון בית שלישי ברציפות (בשני הקודמים ניצחה בלי לספוג) כשלפני כן היו לה שלושה הפסדים רצופים כמארחת (בלי לכבוש).

* הניצחון האחרון של מכבי נתניה במשחק חוץ מול נס ציונה במסגרת של ליגה היה בינואר 1999, בליגה הארצית, אז גבי פקר קבע 1:2 בדקה ה-90.

* מכבי נתניה כבשה רק שמונה שערי חוץ העונה. היחידה בליגה עם מאזן גרוע יותר היא נס ציונה עם שבעה שערים.

* נס ציונה היא גם קבוצת המחצית הראשונה הגרועה בליגה. היא הובילה רק שלוש פעמים בהפסקה (פחות מכל קבוצה אחרת) וכבשה רק שבעה שערים (כמו בני יהודה).

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: רמת-גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully