וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בירך את מכבי תל אביב, דור מיכה ענה לו: "בוא הביתה חבר"

חלוץ גוואנגז'ו חגג עם הצהובים את הגדלת הפער בפסגת ליגת העל וכבר הכריז: "עוד אחת לאוסף". בתגובה הקשר הזמין אותו לעשות קאמבק

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

הקריירה של ערן זהבי נמצאת על פרשת דרכים, אבל יש מי שכבר מזמין אותו לחזור למכבי תל אביב. אמש (חמישי) בירך חלוץ גוואנגז'ו R&F את מכבי תל אביב על הניצחון 0:2 על מכבי חיפה, שהגדיל את הפער בפסגה ל-12 נקודות וקירב אותה לאליפות שנייה ברציפות. "עוד אחת לאוסף, מברוק", כתב זהבי לדור מיכה באינסטגרם, כשהוא כבר מכתיר את הצהובים לאלופים.

בתגובה כתב לו מיכה: "בוא הביתה חבר", והצית שוב את הדמיון של אוהדי מכבי תל אביב שמייחלים לחזרתו של זהבי שעזב את קרית שלום ב-2016. החל מה-1 ביוני זהבי יכול לחתום בכל קבוצה מאחר שהחוזה שלו בגוואנגז'ו R&F מסתיים ב-1 בדצמבר.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם דור מיכה. ברני ארדוב
יאחדו כוחות? זהבי ומיכה/ברני ארדוב

לקראת סוף השנה שעברה דווח על משא ומתן בין זהבי לגוואנגז'ו להארכת החוזה, אולם ייתכן שנגיף הקורונה שינה את התמונה. זהבי אף היה קרוב להצטרף לטוטנהאם בהשאלה עד סוף העונה, אולם העסקה סוכלה בסופו של דבר.

בחודש פברואר התראיין זהבי לוואלה! ספורט והתייחס בין היתר לאפשרות שיחזור למכבי תל אביב.

"אם אני ארצה לסיים את הקריירה במכבי תל אביב, אני אעשה את זה", אמר. "אני לא אחליט החלטות לפי זה שיכבדו אותי או לא והאם זה נכון לי לבוא לעונת פרישה בארץ. אמרו לי בעבר לא לבוא לארץ למכבי תל אביב, לא ללכת לסין, לא לחזור לנבחרת אחרי סרט הקפטן והלכתי נגד כולם והצלחתי בהחלטות שלי. שלוש החלטות הכי חשובות לחיים שלי לקחתי בניגוד לדעת רבים מהסובבים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully