וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים נפגשה עם חילי טרופר: "הוא הפגין בקיאות רבה בפרטים"

הילה קניסטר בר דוד נפגשה עם שר הספורט כשעל הפרק דרכים לקידום כדורסל הנשים וצמצום הפערים החברתיים והתקציביים בין נשים וגברים בספורט

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד, נפגשה היום (חמישי) עם שר התרבות והספורט החדש, ח"כ חילי טרופר. השניים שוחחו על דרכים לקידום כדורסל הנשים, ולצמצום הפערים החברתיים והתקציביים, בין נשים לגברים בספורט בישראל. הצדדים סיכמו על המשך שיתוף פעולה לגיבוש תכנית מקצועית ותקציבית, לקידום ספורט הנשים בישראל בדגש על כדורסל הנשים.

חילי טרופר עם הילה קניסטר בר דוד. מנהלת ליגת העל בכדורסל, מנהלת ליגת העל בכדורסל
פגישה חיובית. חילי טרופר והילה בר דוד/מנהלת ליגת העל בכדורסל, מנהלת ליגת העל בכדורסל

יו"ר מנהלת הליגה הילה קניסטר בר דוד אמרה לאחר הפגישה: "ברכתי את השר טרופר על כניסתו בימים אלה לתפקיד שר התרבות והספורט. התרשמתי שהשר וצוותו נכונים לעבודה מאתגרת וקשה. השר הפגין בקיאות רבה בפרטים, וגילה גישה עניינית וערכית. הצגתי לשר את הצרכים המיידים של כדורסל הנשים.אנו נעמוד בקשר בימים הקרובים עם לשכת השר לטובת גיבוש מענה על ידי המשרד".

השר טרופר אמר ליו"ר המנהלת במהלך הפגישה ש"הוא מתחייב לפעול לשיוויון גם בספורט".

במהלך הפגישה עדכנה קניסטר בר דוד את השר כי מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה בישיבתה אתמול שלא לפתוח את עונת המשחקים הבאה אם המנהלת לא תתוקצב בסכום שלא יפחת מ- 12 מיליון ₪ על ידי הגורמים המתקצבים את הספורט בישראל. הליגה מתוכננת להיפתח ב-12 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully