וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סאואנה: "הייתי מוכן לעשות כל מה שצריך כדי לחזור"

4.6.2020 / 16:55

מכבי חיפה קיימה מסיבת עיתונאים לרגל חזרת העונה, והמאמן מבטיח לחימה: "נאבק ונשחק כדורסל קבוצתי כמו לפני הפגרה. אנחנו מכירים את השחקנים החדשים שלנו". ווילי וורקמן: "התגעגעתי למגרשים"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים מקוונת לרגל חזרת העונה. הקבוצה של דניאל סאואנה, שמדורגת ערב המחזור ה-22 במקום החמישי בטבלה, שינתה כמעט לחלוטין את פניה כשנפרדה מכל חמשת זריה ערב היציאה לפגרת הקורונה וצירפה ארבעה זרים במקומם - ספידי סמית', אנדרו אנדרוז, רג'י אפשאו וג'ראיי גראנט. כמו כן הוסיפה הקבוצה את המתאזרח אנתוני פישר מבני הרצליה.

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה. אדריאן הרבשטיין
מוכן לחזרת העונה. דניאל סאואנה/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו מכירים את כל השחקנים שהבאנו", אמר המאמן דניאל סאואנה, "ברור שזה יהיה קשה לבנות משהו ב-20 ימים, אבל אני לא רק בוטח בהם, אלא גם בשחקנים הישראלים שלנו ששיחקו כדורסל קבוצתי נהדר, הם אחת הסיבות שהצלחנו עד עכשיו. אני סומך על אנתוני פישר בעיניים עצומות. אני יכול להבטיח שאנחנו נאבק ונשחק כדורסל קבוצתי כמו לפני הפגרה. אני לא יכול להבטיח שנהיה בפיינל פור, יש לנו מטרה לסיים חזק ולהכנס לפלייאוף, ואז נראה אם נוכל להגיע לשם. ננסה להגיע לכושר הטוב ביותר לשחק נגד הפועל תל אביב".

על המסע הארוך שלו לישראל אמר סאואנה: "תמיד היה חיובי, תמיד רציתי לחזור, להיות כאן. זה היה קשה מאוד להגיע לכאן, אין הרבה טיסות לכאן, המשכנו לחפש, מצאנו שתי טיסות, זה היה קשה מאוד. אני הייתי בסאו פאולו ל-10 שעות והיו רק שתי טיסות בזמן הזה. אני אוהב את ישראל, אני אוהב את העיר שלנו, הייתי מוכן לעשות כל מה שצריך לעשות כדי לחזור".

הקפטן ווילי וורקמן אמר מצידו כי: "התגעגעתי בחודשיים האחרונים למשחקים. תודה לאל לסרט על מייקל ג'ורדן, שעזר לי להעביר את זה. הייתי נעול בדירה שלי בתקופה הזאת והתגעגעתי למשחק, אני נרגש לחזור, אני מוכן לעבוד כדי לעשות עונה טובה".

המנכ"ל אסף רוזנבלט סיכם: "לא יכולים להעריך כלום לקראת עונת 2020/21, כן קהל, או לא קהל. זה לא קשור לחזרת העונה, גם אם העונה לא הייתה חוזרת, לא היינו יודעים מה יקרה בעונה הבאה. המנהלת פועלת מול משרד הבריאות ואנחנו מתקדמים משם לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully