וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: ברשצקי ועומר דמארי עשויים לפתוח

הקשר שהצטיין מול מכבי חיפה יחזור בבאר שבע. אריק ינקו צפוי לעמוד בשער. גאנם צפוי לפתוח מנגד. אבוקסיס: "גם הפועל ת"א רוצה את המקום השלישי"

צילום: דני מרון

בווידאו: חגיגות שחקני הפועל תל אביב אחרי ה-0:3 על בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע

כשהיא פוזלת כבר לעבר חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי מול בני יהודה, תפגוש מחר (שבת, 21:00) הפועל באר שבע את הפועל תל אביב בטרנר. רק בימים האחרונים התקבל האישור לשחק בטרנר אחרי שהתגלתה תקלה בגג האיצטדיון בחודש האחרון ולו היה מדובר במשחק עם קהל, קרוב לוודאי שבאר שבע לא היתה מקבלת היתר לארח אצלה.

המאמן יוסי אבוקסיס שכבר עבר שני משחקים בשישה ימים עם קבוצתו ובשניהם סיים בתיקו, ינווט מחר את הסגל וההרכב לפי מידת העייפות של השחקנים ובהתחשב כאמור במשחק הגביע שהוא כרגע המשחק היותר חשוב. יחד עם זה להפועל באר שבע עדיין משימה בליגה והיא רוצה לעבור את בית"ר ירושלים ולסיים שלישית, כך שעדיין מדובר במשחק חשוב למועדון בטח כשהפסד בו יעלה את היריבה הפועל תל אביב למקום הרביעי על חשבון הפועל באר שבע.

אבוקסיס אמר לקראת המשחק מחר: "גם הפועל תל אביב רוצה את המקום השלישי כמונו וגם היא כמונו תשחק בחצי הגמר ולכן אני מאמין ששתי הקבוצות ירעננו סגל לקראת הגביע. יהיה קרב מאוד חשוב כי הפועל תל אביב ממש נצמדה אלינו. הקהל לא יהיה איתנו במגרש אבל הוא יהיה בבתים ואני מקווה שנספק לו תוצאה טובה". אבוקסיס יערוך מספר שינויים בהרכב ויחלק את הכוחות בין השחקנים. הוא ישתמש בכל חמשת החילופים שעומדים לרשותו ויפחית עומסים.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דני מרון
הפסד יגרום לו לאבד את המקום הרביעי. יוסי אבוקסיס/דני מרון

הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב רוצים להשלים שבוע חלומי מבחינתה. לאחר שניצחו את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, יקוו במועדון להשיג ניצחון שלישי נגד הפועל באר שבע ולבוא עם הרבה ביטחון לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה. ניר קלינגר לא תירגל הרכב באימון המסכם אך ימשיך לבצע מיני רוטציות במשחקים, בעיקר לאור העובדה כי המשחק החשוב ביותר של הקבוצה הוא חצי גמר גביע המדינה. קלינגר אמר לשחקניו: "לא משנה מי ישחק וכמה דקות, חשוב מאוד שנשמר את התקופה הזאת ונמשיך לנצח, זה ידחוף אותנו גם לגביע".

מוטי ברשצקי, שקיבל מנוחה נגד בית"ר בשל העובדה שצבר 4 כרטיסים צהובים והיה בסכנה לחצי הגמר, יחזור לסגל, כמו גם אריק ינקו. עומר דמארי עשוי לקבל הזדמנות ב-11.

מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב לפני איקוום אוטין שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
צפוי לחזור מול באר שבע. מוטי ברשצקי/לילך וייס רוזנברג

טריוויה

* 101 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 32:42 בניצחונות ועוד 27 משחקים לא הוכרעו.

* הקבוצה המארחת ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים, ובשישה רצופים לא היה ניצחון חוץ, מאז ה-0:1 של הפועל באר שבע בבלומפילד בינואר 2016.

* הפועל תל אביב צברה 37 נקודות מתוך 57 מאז הגעתו של ניר קלינגר, וכל 13 משחקיה האחרונים הוכרעו: 10 ניצחונות ושלושה הפסדים.

* בעידן קלינגר, שער שווה ניצחון להפועל תל אביב. בכל 12 המשחקים בהם הקבוצה כבשה לפחות שער אחד, היא גם ניצחה. הפעם האחרונה שכבשה ולא ניצחה הייתה במשחק האחרון עם ניסו אביטן, במחזור התשיעי, אז הובילה על מכבי חיפה והפסידה 2:1 בתוספת הזמן.

* יוסי אבוקסיס ניצח את הפועל תל אביב רק פעם אחת ב-11 משחקים בהם אימן נגדה (עם בני סכנין), וגם את קלינגר ניצח רק באחד משמונה מפגשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully