וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רז שלמה חתם לארבע שנים נוספות

4.6.2020 / 13:16

הבלם בן ה-20 חתם על חוזה ארוך טווח אצל האדומים: "מחובר מאוד למועדון". בוקסנבוים האריך את חוזהו במחלקת הנוער

צילום: דני מרון

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) שרז שלמה חתם על חוזה חדש לארבע שנים נוספות. יממה לאחר החתמתו של עמית מאיר לעוד חמש שנים, האדומים בישרו על חוזה ארוך טווח נוסף לאחד מהצעירים המוכשרים שלהם. שלמה בן ה-20, שהפך עוד בעונה שעברה לשחקן הרכב קבוע ואף זומן לנבחרת ישראל, אמר לאחר חתימתו: "אני שמח להמשיך במועדון בו גדלתי, שאני מחובר אליו מאוד. אני מודה לצוות המקצועי וההנהלה על האמון בי ומקווה להחזיר להם בהמשך. יאללה הפועל".

הפועל תל אביב הודיעה - רז שלמה חתם לארבע שנים. הפועל תל אביב, אתר רשמי
נשאר באדום. רז שלמה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המנהל המקצועי משה סיני הוסיף: "רז הוא אחד הבלמים המבטיחים בישראל ואנחנו שמחים שהוא נשאר איתנו. על אף שיש לו הופעות רבות בבוגרים, אסור לנו לשכוח שמדובר בשחקן צעיר שכל הקריירה עוד לפניו. אנחנו מאמינים בו מאוד וניתן לו את כל הכלים להתפתח בהמשך הדרך".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, עומר בוקסנבוים, שסיים את חוזהו, חתם במועדון לארבע שנים נוספות. בוקסנבוים אמר לאחר החתימה: "אני שמח להוביל את מחלקת הנוער של המועדון לארבע שנים נוספות. בשלוש השנים האחרונות התחלנו בתהליך שמטרתו הייתה להחזיר את מחלקת הנוער המפוארת של הפועל למקומה הטבעי. זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מהמועדון המפואר הזה. עוד הרבה עבודה לפנינו, נמשיך לפתח את ילדי המחלקה כאנשים טובים יותר וכשחקנים מקצוענים, בכדי שיגיעו מוכנים לשרת את הקבוצה הבוגרת".

עוד בוואלה!

ניר קלינגר עשה זאת שוב, השחקנים באופוריה: הפועל תל אביב לא מתכוונת לעצור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully