וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר עשה זאת שוב, השחקנים באופוריה: הפועל תל אביב לא מתכוונת לעצור

3.6.2020 / 7:25

ב-19 משחקים צבר המאמן 37 נקודות, ונראה שהדרישה שלו מהשחקנים לפני המשחק ובמחצית עשתה את ההבדל. משה סיני הודה: "יש לא מעט בעיות ביני לבין ההנהלה"

צילום: דני מרון

בווידאו: שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים בסיום

עיקרי הדברים

- רק מכבי תל אביב ומכבי חיפה צברו יותר נקודות מהפועל תל אביב ב-19 המשחקים האחרונים
- השחקנים מאושרים: "הרגשנו שהכדורגל חזר"
- ניר קלינגר דרש משחקניו לנצל את הדלילות במרכז השדה של בית"ר ירושלים
- משה סיני לניר לקס ועידן כהן ששוחררו: "נלחמתי מול ההנהלה בנושא, וזה יצר לא מעט בעיות"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
חגגו עם הקהל בסיום. שחקני הפועל תל אביב/דני מרון

37 נקודות ב-19 משחקים: ניר קלינגר פורח בהפועל תל אביב

1. ניר קלינגר הגיע להפועל תל אביב לאחר המחזור התשיעי, אז פוטר ניסו אביטן. ב-19 משחקים כמאמן הוא צבר 37 נקודות, כשרק שתי קבוצות צברו יותר נקודות ממנו בפרק זמן זה - מכבי תל אביב עם 44 נקודות ומכבי חיפה עם 38. 65% הצלחה בליגה להפועל תל אביב של העונה הנוכחית זה באמת הישג נדיר, שכן מדובר אולי באחת העונות הקיצוניות שראינו מקבוצה מזה הרבה שנים.

ואפשר להרגיש את זה גם על השחקנים, כאשר אחד מהם אמר אתמול (שלישי) לאחר ה-0:3 הגדול על בית"ר ירושלים: "זה באמת קיצוני. בסיבוב ראשון של העונה היינו מדברים בחדר ההלבשה ולא ידענו איך אנחנו יכולים לנצח משחק. היום אנחנו עולים נגד מכבי חיפה ובית"ר וכולם מרגישים שאנחנו הולכים לנצח". אגב, שחקנים הגדירו את החגיגות בסיום עם האוהדים כרגע יותר מרגש מכל אחד מהשערים, ואף הוסיפו: "זה היה הרגע שהרגשנו שהכדורגל חזר, יותר מהניצחונות. בלי קהל זה לא אותו דבר. שמענו אותם לאורך כל המשחק מבחוץ".

לשני המשחקים האחרונים הגיע הפועל תל אביב משוחררת ללא מטרות בפלייאוף לעומת שתי קבוצות לחוצות כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים וזה שיחק לטובתה. בעוד שבוע בחצי גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה, יהיו קלינגר וחניכיו מהצד השני של המתרס. גם גורמים בקבוצה התייחסו לכך: "זה שאנחנו משוחררים עוזר מאוד, עוד יהיו תקופות הרבה יותר לחוצות, שיהוו מבחן גם עבור הצעירים. שם הפועל תל אביב נמדדת".

עוד בוואלה!

צפו בשחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים, מאור בוזגלו: "מהחוויות העוצמתיות שעברתי"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר חוגג עם עומרי אלטמן, מאור בוזגלו. דני מרון
ידע מה הוא עושה. קלינגר חוגג עם השחקנים/דני מרון

"בית"ר ירושלים לחוצה ואנחנו צריכים לנצל את זה": הדרישה של קלינגר משחקניו עשתה את ההבדל

2. קלינגר נתן מנוחה לאריק ינקו ומוטי ברשצקי, שצבר ארבעה כרטיסים צהובים. כרטיס צהוב נוסף היה מונע ממנו לשחק בחצי גמר הגביע. מייקל אולהה קיבל צהוב שני מכוון על מנת שיוכל לשחק בחצי הגמר. בדיוק כמו במשחק נגד מכבי חיפה, המאמן זיהה את החוסרים של בית"ר ירושלים במרכז השדה ודרש משחקניו לנצל זאת ולשלוט במרכז המגרש מהפתיחה. עוד לפני המשחק אמר קלינגר לשחקניו: "בית"ר ירושלים לחוצה ואנחנו צריכים לנצל את זה". במחצית המאמן ידע שהיריבה תפתח בלחץ ואמר לשחקניו לחכות בסבלנות ולנסות לייצר את השער השלישי במתפרצת.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם היו"ר אלי אוחנה לצד משה סיני היועץ לבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
בעיות מול ההנהלה. סיני עם אוחנה וחוגג ביציע/דני מרון

משה סיני: "לא הכול בשליטתי"

3. בשורה התחתונה בהפועל תל אביב מתמוגגים, מדברים על דרך חדשה, מהפכה צעירה ואופק מקצועי ורוד. מנגד, ישנם המון סימני שאלה בנוגע לתקציב העונה הבאה; אילו שחקנים בכירים יוכלו במועדון להשאיר, אילו שחקנים חדשים יחתימו ואיך מתמודדים עם התביעות בפיפ"א. כרגע במועדון ינצלו את התקופה ליהנות ואולי גם לסיים את התקופה הנהדרת הזאת עם גביע, ובסוף העונה יעשו את החישובים ההכרחיים לקראת העונה הבאה, כולל צורת העבודה מול משה סיני, אם ירצו שימשיך לעונה נוספת. אגב סיני, כשניר לקס ועידן כהן קיבלו הודעה על סיום דרכם בקבוצה, הוא אמר להם: "אני יכול להגיד לכם שאני מצטער. נלחמתי מול ההנהלה בנושא, ואני מניח שאתם יודעים שזה יצר לא מעט בעיות ביני לבין ההנהלה וחבל לי שזה מסתיים כך. לא הכול בשליטתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully