וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראמוס לא היה מוכן למכור את עצמו". קפטן ריאל מדריד נגד הממשלה

הבלם סירב להשתתף בפגישת זום עם שר הבריאות של ספרד ועורר מיני סערה. נציגי הממשלה חששו שהוא ינסה להביך אותם בשידור חי

אתר רשמי

סרחיו ראמוס עורר מיני סערה בספרד, אחרי שהתברר שהוא סירב להשתתף אתמול (שלישי) בדיון זום עם שר הבריאות, סלבדור אייה. הפגישה המקוונת, שעסקה בהמשך עונת הכדורגל, נערכה בהשתתפות כמה פוליטיקאים נוספים ונטלו בה חלק גם דני קרבחאל, ג'רארד פיקה, קוקה ואסייר יראמנדי.

לפי "קאדנה סר", ראמוס סירב להשתתף בגלל הביקורת החריפה שיש לו על אייה וממשלת ספרד בעקבות הטיפול הלקוי שלהם בהתפרצות נגיף הקורונה במדינה. קפטן ריאל מדריד תלה את ההיעדרות שלו ב"סיבות אישיות", אבל לכולם היה ברור מה הן.

סרחיו ראמוס נבחרת ספרד. רויטרס
"לא מוכן להיות חלק ממסע התעמולה". ראמוס/רויטרס

"סרחיו ראמוס לא השתתף בפגישה בגלל שהוא לא רוצה להיות באותה תמונה עם אייה ושאר הפוליטיקאים", נכתב ב"קאדנה סר", "הוא לא רצה 'למכור את עצמו' למטרות התעמולה של הממשלה".

בתקשורת הספרדית פורסם שעל ראמוס הופעל לחץ עצום להשתתף בפגישה ולפרסם צילומי מסך ממנה. הרי מעבר לכך שהוא משמש כקפטן ריאל מדריד, הוא עונד את הסרט גם בנבחרת ספרד. אבל הוא העביר מסר שהוא יהיה מוכן להשתתף בפגישה המקוונת אם היא תהיה פומבית ופתוחה לצפייה לכל מי שרוצה, אבל במערכת הפוליטית סירבו.

הלחץ על קפטן ריאל נמשך במשך כמה ימים, אבל הוא לא נכנע. בצד של הפוליטיקאים חששו שאם הפגישה תועבר בשידור חי באינטרנט, הבלם ינצל את הפלטפורמה כדי להעלות שאלות מביכות ולבסוף הצדדים לא הגיעו לעמק השווה. המגן דני קרבחאל נשלח להשתתף במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully