וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוף פודגוראנו מזכיר את דז'קו, בזכות הגובה והגיוון הטקטי"

התקשורת האיטלקית מנתחת את הכישרון של מכבי חיפה שמבוקש ברומא. לואיס ויסנטה מתאו מחזיק בהצעה מאספניול ועשוי לעזוב

צילום: דוברות מכבי חיפה

באתרי ההעברות באיטלקית עסקו אמש (שלישי) רבות בשחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, סוף פודגוראנו, שלפי הדיווחים הרבים מבוקש ברומא. השחקן בן ה-18 נבחן בקבוצה האיטלקית בינואר ונראה שהוא הציג יכולת ששכנעה את המועדון האיטלקי לרצות לצרף אותו.

אם המהלך ייצא לפועל, פודגוראנו יתחיל כמובן את דרכו בקבוצת הנוער, שם הוא ישחק תחת המאמן אלברטו דה רוסי, אביו של השחקן האגדי דניאלה דה רוסי.

"הפרופיל שלו דומה לזה של אדין דז'קו משתי סיבות", נכתב בארץ המגף, "הראשונה היא הנתונים הפיזיים שלו והעובדה שהוא מתנשא לגובה של 1.95 מטר. השנייה היא הגיוון הטקטי שלו. העמדה העיקרית שלו היא בכנף, אבל הוא יכול לשחק גם כחלוץ".

פודגוראנו שחגג את יום הולדתו ה-18 בינואר, משחק בעיקר כשחקן כנף, אבל באיטליה כאמור נכתב שברומא רואים בו פוטנציאל לעמדת החלוץ המרכזי. הוא כבש העונה 4 שערים בקבוצת הנוער של מכבי חיפה שזכתה באליפות. עוד נכתב עליו: "אחד היתרונות הגדולים של פודגוראנו הוא היכולת האדירה שלו לכבוש מחוץ לרחבה. הוא כובש לא מעט שערים ממרחק גדול".

באתר אחר הוסיפו: "מדובר בחלוץ קלאסי שיודע בדיוק היכן לעמוד ברחבה, הוא יודע לקרוא היטב את השטח ואת שחקני ההגנה שמולו. הודות לכך הוא מצליח לכבוש שערים נוחים. הוא מהיר ומכדרר היטב, הרבה מעל הממוצע לגיל שלו".

סוף פודגוראנו מכבי חיפה. ראובן כהן, אתר רשמי
"מהיר ומכדרר היטב, כובש הרבה מחוץ לרחבה". פודגוראנו/אתר רשמי, ראובן כהן

פודוגראנו הוא לא היחיד ממחלקת הנוער של מכבי חיפה שמעורר עניין מעבר לים. המנהל המקצועי של המחלקה, לואיס ויסנטה מתאו, קיבל הצעה מאספניול ועשוי לעזוב אחרי שנה. מתאו שעבד במחלקת הנוער של ולנסיה במשך שש שנים לפני שהגיע לחיפה, אמור לתת תשובה סופית על ההחלטה שלו עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully