וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: חולה חדש בטוטנהאם, ב-MLS הודיעו על חידוש העונה

טרם פורסם האם מדובר בשחקן או באיש צוות, מתוך 1,197 שנבדקו ברחבי הפרמיירליג. הקבוצות בארצות הברית ימריאו בקרוב לטורניר באורלנדו

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

בווידאו: אימון ברצלונה

כדורגל

* בפרמיירליג הודיעו על חולה אחד בקורונה, שמגיע מטוטנהאם, אחרי בדיקות של 1,197 שחקנים ואנשי צוות ברחבי הליגה לאורך השבוע. טרם דווח האם מדובר בשחקן או באיש צוות של אחת הקבוצות, אך הוא ייכנס לבידוד של שבעה ימים.

* בארצות הברית הודיעו רשמית על חזרתה של ה-MLS. בעוד כשבועיים אמורות כל 26 קבוצות הליגה להגיע לאורלנדו, לקראת "טורניר הבועה" המיועד: "אנחנו מקווים ששובנו לפעילות יאפשר לאוהדים קצת תחושה של נורמליות ומחויבים לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור למדינה, לקהילה ולליגה".

* מנצ'סטר סיטי צפויה להעניש את פיל פודן, לאחר שתועד משחק כדורגל בחוף הים. הקשר בן ה-20 הפר את ההנחיות בנוגע לריחוק החברתי, כמה שבועות אחרי שעשה את זה חברו קייל ווקר.

* חזרתה לפעילות של הליגה באוקראינה עמדה בצל מכת הידבקויות בקרפטי לבוב, שם יש כבר 25 חולים. כל השחקנים, ביניהם הישראלי הישאם לאיוס, נמצאים בבידוד לשבועיים הקרובים ולכן גם שני המשחקים הבאים של הקבוצה נדחו, אחרי הביטול של המשחק ביום ראשון מול מריופול. מהמועדון נמסר כי "לרובם אין תסמינים".

* קבוצות שתי הליגות הבכירות בצרפת דורשות מהממשלה לאשר כבר עכשיו את חזרת הקהל למגרשים עם פתיחת העונה הבאה (תצא לדרך ב-23 באוגוסט). בהודעת איחוד הקבוצות נכתב כי "מחנות האימונים ומשחקי ההכנה יהיו עם קהל מועט, ולאחר מכן האצטדיונים ייפתחו לקהל הרחב".

* ראש מערך הרפואה בספרד, פרננדו סימון, אמר כי אי אפשר לקבל כרגע החלטה בנוגע לחזרת קהל למגרשים, אבל הבהיר כי הצעתה של לאס פלמאס נשקלת. כזכור, הקבוצה מהליגה השנייה, המארחת בגראן קנאריה שנחשבת לאזור בטוח, ביקשה לקיים את משחקי הבית שלה עם קהל החל מ-11 ביוני. "נוכל להיות הליגה הראשונה עם קהל באצטדיונים", אמר נשיא המועדון מיגל אנחל ראמירס.

ענפים נוספים

* אחרי הכדורגל, עוד ענף פופולרי חוזר לפעילות בבריטניה. הממשלה אישרה לקבוצות הראגבי לחזור לאימונים ללא מגע, למרות ההכרזה על סיום העונה. יו"ר הליגה כריס בוי הבהיר כי הדרך לחזרה מלאה עוד ארוכה: "נחזור לשחק רק כשיהיה לגמרי בטוח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully