וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צביעות" בברצלונה: ברתומאו ביקש מהשחקנים עוד קיצוץ, וממשיך לרקום עסקאות ענק

ב"מונדו דפורטיבו" חושפים את הבקשה המחודשת של נשיא ברצלונה ואת הלבטים של השחקנים, ומתפלאים: בזמן שהוא מדבר על "מצב כלכלי קשה", נרקמות עסקאות של מאות מיליונים

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

היחסים השבריריים בין הנהלת ברצלונה לשחקנים שוב עומדים למבחן, אחרי שעל פי הדיווחים ז'וספ מריה ברתומאו פנה לשחקנים בבקשת קיצוץ נוספת. על פי "מונדו דפורטיבו", נשיא המועדון פנה לשחקנים הבכירים של בארסה, כולל ליאו מסי, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה ולואיס סוארס, שטח בפניהם את הנתונים והמספרים של הפגיעה הפיננסית בעקבות משבר הקורונה, וטען באוזניהם ש"המצב הכלכלי של ברצלונה קשה מאוד".

יחד עם זאת, השחקנים שקיצצו במרץ 70 אחוז משכרם וחסו לקופת המועדון כ-90 מיליון יורו בסך הכול, לא ממהרים להתנדב הפעם ולהיכנס מתחת לאלונקה. בין היתר, אחת הסיבות ללבטים היא ההתנהלות "הצבועה" של ברתומאו - כפי שהוגדרה ב"מונדו דפורטיבו", - מצד אחד הוא מדבר על קשיים פיננסיים, ומצד שני הוא ושאר הבכירים בברצלונה ממשיכים לקדם עסקאות של מאות מיליוני יורו.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. רויטרס
השחקנים דורשים הסברים. ברתומאו (צילום: AP)/רויטרס

שחקני ברצלונה לא מתנגדים לחיזוק הסגל, וליאו מסי אף דוחף את הקבוצה לבצע רכישות משמעותיות הקיץ - למעשה זה היה אחד התנאים שלו, על פי דיווחים, לוויתור על אופציית היציאה מהחוזה בקיץ. אבל על פי הדיווח, הוא ויתר שחקני ברצלונה "לא יתפשרו בכל מחיר", בזמן שברצלונה דנה באפשרות לשלם, למשל, 111 מיליון יורו על לאוטרו מרטינס, וסכום דומה לכל הפחות על ניימאר.

בברצלונה טוענים שה"דו פרצופיות" של ברתומאו כבר באה לידי ביטוי בצורה ברורה: הוא אמנם עוד לא ביצע רכישות גדולות מאז משבר הקורונה, אבל כבר סיכם על עסקאות בסדר גודל קטן יותר - גוסטבו מאיה מסאו פאולו אמור להצטרף תמורת 4.5 מיליון יורו, ועל פי ESPN במקביל ישנן ניסיונות להחזיר לשורות המועדון גם את הבלם אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי, שגדל ב"לה מאסיה".

"קשה להבין את הגישה של ברתומאו. מצד אחד הוא שולף את קלף הקורונה ומדבר על בעיות כלכליות, ומצד שני הוא מקדם עסקאות ענק. זה אבסורד", ציין הכתב פרנססק אגילאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully