וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא: "נתניה זה הבית, מאמין שנסתדר". רפואה: "קיבלנו גולים מצחיקים"

הקשר שכבש ב-1:3 על קרית שמונה, רוצה להישאר. דראפיץ': "הצעירים לבד לא יספיקו בעונה הבאה". רפואה מתוסכל: "אולי הלחץ משפיע"

צילום: דוברות מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול לקראת מכבי תל אביב - מכבי חיפה

מכבי נתניה החלה הערב (שלישי) את הפלייאוף התחתון עם ניצחון ביתי 1:3 על עירוני קרית שמונה, שנמצאת רק נקודה מעל סקציה נס ציונה ועלולה למצוא עצמה מחר מתחת לקו האדום. שתי טעויות קשות של מרכוס דיניז ועוד התנגשות של אורי דהן וזיו מורגן, סידרו למארחת שלושה שערים קלים והגבירו את כאבי הראש של קובי רפואה.

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רוצה להשאיר כמה שיותר שחקנים. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה: "שיחקנו טוב ברוב שלבי המשחק וגם לקחנו את הנקודות - זה מה שחשוב. למכבי נתניה יש סגנון משלה ועם זה אנחנו צריכים להמשיך עד סוף העונה. אנחנו צריכים לקחת כמה שיותר שחקנים ממחלקת הנוער, ככה אנחנו צריכים להתנהל. אנחנו רוצים לראות אם הם יכולים לעזור לנו כי בעונה הבאה התקציב לא יהיה גבוה. אנחנו מקווים להשאיר כמה שיותר שחקנים, הצעירים לבד לא יספיקו. נצטרך שילוב בין ותיקים וצעירים, ונעשה הכול כדי לבנות סגל הכי טוב שאפשר".

חן עזרא, שכבש אחרי שנתיים וחודש בליגת העל: "חיכיתי לזה הרבה זמן. אני מאוד שמח מהשער והניצחון, אחרי התקופה הקשה שעברנו. במשחקים הקודמים שיחקתי טוב, אבל לא תמיד היכולת באה לידי ביטוי בשערים ובישולים. זה מאחוריי, אני שמח שהיום היכולת הטובה באה גם במספרים. טוב לי במכבי נתניה, אני אוהב את המועדון וזה הבית שלי. אני מאמין שנסתדר ואני אשאר פה".

בצד השני, המאמן קובי רפואה היה מאוכזב כמובן: "קיבלנו גולים מצחיקים. לא היינו במשחק במחצית הראשונה, אחר כך חזרנו והאמנו, אבל קיבלנו בהתקפת מעבר גול שלא מתאים בכלל. נרים את השחקנים ונילחם על הסוף. היו טעויות לא מחויבות המציאות, בלשון המעטה. יכול להיות שהלחץ משפיע. מבחינתי אעשה הכול כדי שהקבוצה תשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully