וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אני אוהב לאמן, אז אני נהנה לחזור"

2.6.2020 / 18:13

הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לרגל חזרת העונה והמאמן נשמע אופטימי: "אתגר מאוד מעניין, לומדים עדיין את הסגל". הקפטן עדי כהן-סבן: "תנאים לא אידיאלים, לא חושב שזה היה הצעד הכי חכם"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הפועל באר שבע ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים מקוונת לרגל חידוש העונה בליגת העל. הקבוצה של רמי הדר, שממוקמת במקום ה-11 בטבלה, לא הצליחה להחזיר את כל השחקנים הזרים שלה מלפני הפגרה, ואף שחררה את המתאזרח פיליפ הרץ כשהיא מצרפת ארבעה זרים - הגארדים קיילב אגאדה ואמיר בל, הפורוורד אוון ברונסמה והסנטר ג'ו פרסטינגר לצד הפורוורד מוחמד אבו ערישה ששב מהמכללות והמתאזרח אנדריי קוליש שהגיע מהליגה האוקראינית השנייה.

"אני אוהב לאמן אז אני נהנה לחזור", אמר המאמן רמי הדר בפתח מסיבת העיתונאים, "יש אתגר מאוד מעניין בסיטואציה, אנחנו עומדים בפני הכנה קצרה, עם רצף משחקים צפוף, מקווה שנעשה את זה. אנחנו לומדים את הסגל ומקווה שנעשה את זה מהר כדי להגיע לליגה מוכנים. נקווה לעשות כמה שיותר ניצחונות". על סיכויי הכניסה לפלייאוף אמר הדר: "זה אפשרי, זה תלוי בנו, הרבה קבוצות עשו מהלכים מעניינים, אנחנו צריכים לנצח עוד שניים שלושה משחקים כדי להבטיח את ההשארות. נסתכל על זה משחק אחרי משחק, המשחק הבא נגד הפועל חולון. נכין את הקבוצה כדי לשחק. נקווה באמת שנוכל לעשות צעד חיובי".

די ג'יי שארפ שחקן הפועל באר שבע לצד רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן, מנהלת הליגה,
שמח לחזור. הדר לצד די ג'יי שארפ/לירון מולדובן, מנהלת הליגה

"כולנו אוהבים כדורסל, כיף לחזור. יש הכנה קצרה וזה מאתגר, אנחנו ספורטאים מקצוענים, נשתדל לשמור על הגוף, רוצים לראות איך זה יהיה", אמר הקפטן עדי כהן-סבן והתייחס לשאלת חזרת הליגה, "התנאים לא אידיאלים, אני לא חושב שזה היה הצעד הכי חכם, אבל זה מה שהוחלט לעשות, אז זה מה שצריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully