וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלימות סגל: גיא דותן בהפועל ירושלים, דולב דראפיץ' במכבי אשדוד

2.6.2020 / 17:45

הגארד שכמעט ועלה עם מכבי רחובות ללאומית שב לקבוצת נעוריו. בנו של מאמן מכבי נתניה בכדורגל יצטרף למכבי אשדוד במקום ברנדווין

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קבוצות ליגת העל ממשיכות בהכנות לקראת שובה של העונה, כשכל הקבוצות כבר החלו באימונים ובשבוע הבא ייערכו משחקי הכנה ראשונים.

הפועל ירושלים השלימה את הסגל עם החתמתו של גיא דותן, ששיחק העונה במכבי רחובות מהליגה הארצית. דותן (29, 1.79), בוגר מחלקת הנוער של ירושלים, שיחק מעט בקבוצה הבוגרת, וגם במכבי קרית גת בליגת העל, אך בעיקר שיחק בליגה השנייה ועבר בהפועל בארי, מכבי הוד השרון, עירוני נהריה, עירוני קרית אתא בשתי קדנציות שונות והפועל גלבוע/גליל, כשהוא עולה ליגה עם נהריה וגלבוע. גם אלון ספיר, ששיחק העונה באליצור אשקלון, צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה לתקופה קצרה.

מכבי אשדוד, שאיבדה את עודד ברנדווין שנפצע עוד לפני תחילת האימונים, החתימה את דולב דראפיץ' ששיחק העונה בהפועל עפולה מהליגה השנייה. דראפיץ' (27), תוצר מחלקת הנוער של אליצור נתניה ובנו של מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ', שיחק בליגת העל במדי ברק נתניה ובליגה השנייה במדי הפועל רמת גן/גבעתיים, מכבי רחובות והפועל עפולה בה רשם העונה 7.9 נקודות למשחק.

שחקן גלבוע/גליל גיא דותן. אדריאן הרבשטיין
חוזר לליגת העל. דותן/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה עשויה לצרף את הפורוורד אופק בן יעקב ששיחק העונה בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. בן יעקב, תושב נהריה, מתאמן עם הקבוצה של דני פרנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully