וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: שון וייסמן עשוי להימכר לסלטיק בקיץ הקרוב

הישראלי סומן כמחליפו האפשרי של כוכב האלופה אודסון אדואר, המבוקש בטוטנהאם וארסנל. וגם: המבחן שמצפה לו בפלייאוף העליון באוסטריה

צילום וידאו: יניב טוכמן

10 שנים חלפו מאז שפיליפ הופמן כבש 20 שערים במדי ראפיד וינה והפך למלך השערים האחרון בבונדסליגה האוסטרית שלא משחק ברד בול זלצבורג או אוסטריה וינה. ואחרי עשור, הליגה שתתחדש הערב (שלישי), צפויה להכתיר מלך ממקום אחר.

אם לא יהיו הפתעות, שון וייסמן ישבור את הרצף ויהפוך למלך השערים הראשון אי פעם של וולפסברגר הצנועה. אז מה בכל זאת יכול למנוע ממנו את ההכתרה? מחר יתחיל הפלייאוף העליון וב-10 המחזורים החלוץ הישראלי יפגוש יריבות חזקות יחסית, מולן הוא כבש "רק" 7 מ-22 שערי הליגה שלו העונה.

כריסטוף מונשיין מאוסטריה וינה, ישחק בפלייאוף התחתון נגד נמושות הליגה ויפגוש הגנות חלשות יותר. יחד עם זאת, לחלוץ האוסטרי יש 15 שערים - הרבה פחות מוייסמן והפער של הישראלי אמור להספיק לו עד סוף העונה. ביניהם ניצב פאטסון דאקה מרד בול זלצבורג (17 שערים), אבל הוא משחק הרבה פחות וכך יהיה קשה לו לעלות לפסגה; 1,162 דקות בליגה לעומת 1,810 של וייסמן.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
יצליח לעבור את סוריאנו והוזינר? וייסמן/GettyImages

הבונדסליגה האוסטרית תתחדש הערב, אבל משחקי הפלייאוף העליון ייצאו לדרך רק מחר. וייסמן ו-וולפסברגר יתארחו אצל שטורם גראץ והחלוץ ימשיך במסע שלו לעבר תואר מלך השערים. הישראלי כבר נמצא תחת מעקב של קבוצות מליגות בכירות יותר והוא ינסה להמשיך בדיוק מהמקום בו הפסיק לפני התפרצות נגיף הקורונה.

וייסמן כבש 22 שערים עד סיום העונה הסדירה. לשם השוואה: מונס דאבור שהוכתר למלך השערים בשתי העונות הקודמות, הבקיע ב-2018/19 20 שערים וב-2017/18 22 שערים. בעונת 2014/15 ג'ונתן סוריאנו הפציץ 31 פעמים ובעונת 2012/13 פיליפ הוזינר הוכתר עם 32 כיבושים. לעבור את שניהם יהיו שתי משימות משנה של החלוץ הישראלי, אם כי הוא יצטרך נס כדי לשבור את שיא כל הזמנים: 41 שערים של האנס קרנקל האגדי בעונת 1977/78.

ובינתיים, באנגליה טוענים שחלוץ מכבי חיפה לשעבר עשוי למצוא עצמו בסלטיק בעונה הבאה. על פי ה"טלגרף", אלופת סקוטלנד סימנה את וייסמן כמועמד להחליף את אודסון אדואר, כוכב הקבוצה המבוקש בין היתר בארסנל וטוטנהאם ועשוי להימכר בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully