וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהאב אל עביד: "אני אוהב לכבוש מחצי מגרש, ראיתי את השער 100 פעם"

2.6.2020 / 11:00

אחרי שגנב את ההצגה במחזור החזרה של הלאומית ("בטוח שזה לא השער האחרון שלי מהחצי") וזכה להתעניינות אפילו ממכבי תל אביב ("ראו אותי יותר מכולם"), חלוץ בית"ר תל אביב בת ים מנסה לרדת לקרקע: "לא חושב שליגת העל זה מוקדם מדי בשבילי, השתפשפתי מספיק בלאומית"

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: ולאדן איביץ' אחרי הניצחון על הפועל חיפה

"כבר היה לי גול כזה מחצי מגרש בנערים נגד ראשון לציון", גילה הבוקר (שלישי) יהאב אל עביד, שחתום על שער העונה בליגה הלאומית במדי בית"ר תל אביב בת ים כבר במחזור החזרה של הליגה השנייה אמש. אל עביד (20) זיהה ששוער בני לוד רז רחמים יצא מחוץ לשערו וכשקיבל כדור על קו אמצע המגרש הניף רגל חזקה ומדוייקת וכבש מחצי מגרש שער מרהיב. "אני אוהב לכבוש שערים מחצי מגרש. לא תמיד זה נכנס כי אתה צריך דיוק מירבי, אבל ניסיתי כמה פעמים בעבר".

הוא גדל בשכונת ג'ואריש ברמלה ורק בגיל 14 החל לשחק כדורגל על דשא בקבוצת ילדים א'. מהר מאוד בלט מעל היתר וכבש בעונה אחת 39 שערים. סוכן השחקנים ישראל אברג'יל (P. F. T group) זיהה את הפוטנציאל ומאז הם ביחד. מספר קבוצות בליגת העל התעניינו, אבל אל עביד נשאר בינתיים בבית"ר תל אביב בת ים כשעכשיו על הפרק אפילו מכבי תל אביב שעקבה אחריו בשנה האחרונה. למכבי תל אביב מספר גדול של מושאלים בבית"ר תל אביב בת ים והמעקב אחריהם, הוליד את תשומת הלב באל עביד שכבש העונה תשעה שערים כשהוא בסך הכל בן 20. "היה קשה לי להירדם בלילה", הוא סיפר הבוקר. "היו טלפונים, הודעות, אנשים שאני לא מכיר שלחו ברכה. אני עצמי ראיתי את השער איזה 100 פעם. זה גול נדיר, אבל אני בטוח שהוא לא האחרון שלי מחצי המגרש".

יהאב אל עביד שחקן בית"ר תל אביב בת ים. דני מרון
"אנשים שאני לא מכיר שלחו ברכה". יהאב אל עביד אחרי השער/דני מרון

מכבי תל אביב מתעניינת ומדברת עם הסוכן שלך. זה לא מוקדם מדי?

"לא חושב שליגת העל זה מוקדם מדי. אני חושב שהשתפשפתי מספיק בליגה הלאומית וזה הזמן לעשות את המעבר לליגת העל. הלוואי שזה יהיה למכבי תל אביב. ברור שהם המועדון מספר אחת בארץ ואם הם יחליטו לקנות אותי ולהשאיר אותי אצלם, זה מראה שהם מאמינים בי. הם הרי ראו אותי יותר מכולם. אנחנו אפילו מתאמנים במתקן בקרית שלום והם עוקבים אחרי המושאלים שלהם לקבוצה שלי".

מה סימן ההיכר שלך?

"אני חושב שכל מי שרואה ועוקב שם לב למהירות בכנף ולבעיטה. זה הרי לא קל להבקיע מחצי מגרש, לא?".

תוכל לרדת לקרקע אחרי הגול הזה וכל ההמולה סביבך?

"כבר עברתי את זה לפני יותר משנתיים כשהייתי בן 17 וכבשתי צמד נגד הפועל כפר סבא בליגה הלאומית עם בית"ר תל אביב רמלה. אני זוכר שגם היה כזה בלגאן סביבי אחרי המשחק והמון טלפונים. תחשוב, הייתי רק בן 17 וקצת. אז ידעתי לרדת לקרקע וגם עכשיו אשמח מהגול עד האימון הערב ויש בהמשך השבוע עוד משחק".

יהאב אל עביד שחקן בית"ר תל אביב בת ים. דני מרון
"כבר עברתי את זה לפני יותר משנתיים כשהייתי בן 17 וכבשתי צמד נגד הפועל כפר סבא". יהאב אל עביד/דני מרון

עכשיו כבר יסתכלו עליך מעוד קבוצות ואם מכבי תל אביב לא תיקח, בטח יהיו אחרות.

"בגלל זה אני צריך לרדת לקרקע מהר ולשכוח מהשער כי אני יודע שבמשחק הקרוב יסתכלו עלי ויעקבו. אני סומך על המנהלים בבית"ר תל אביב בת ים ועל הסוכן שלי שיידע לנווט אותי כמו שצריך ויבחר איתי את הכי טוב בשבילי, אבל קודם צריך לעשות פלייאוף טוב. זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully