וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון ורוטנשטיינר נפגשו: "הוא משוכנע שווילי הוא האיש המתאים"

2.6.2020 / 9:15

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל והמנהל המקצועי של הנבחרות תיאמו ציפיות: "אין שום סיבה שלא נמצא את הדרך לעבוד ביחד בשנתיים הקרובות"

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פגישת עבודה טובה בין יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון לבין המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר צפויה להוביל להישארות של האחרון לשנתיים נוספות בתפקיד. לרוטנשטיינר יש חוזה לעוד שנתיים אבל יש כמה נושאים שהיה צריך להסדיר מולו החל במהות התפקיד וכלה בקיצוץ הכספי שהוא יעשה.

אתמול (שני) נפגשו רוטנשטיינר וחסון בשפיים לראשונה מאז שהאוסטרי חזר לארץ והפגישה הוגדרה על ידי שני הצדדים כטובה מאוד. במהלכה שטח חסון את הדרישות שיש לו מהתפקיד של המנהל הטכני ובתוכן פיתוח הכדורגלן הצעיר, התמקצעות של מאמן הכדורגל הישראלי שעובד במחלקות הנוער והמשך בניית תשתיות עבור הנבחרות. רוטנשטיינר הסכים עם מה שהוצג לו כולל עם הטענה שהעדיפות שלו צריכה תמיד להיות הנבחרת הצעירה ונבחרת הנוער על פני עיסוק בפעילות השוטפת של הנבחרת הבוגרת. במהלך הפגישה אמר חסון לרוטנשטיינר: "אם אנחנו רואים עין בעין את הדברים, אין שום סיבה שלא נמצא את הדרך לעבוד יחד בשנתיים הקרובות".

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. לילך וייס, עיבוד תמונה
גם הנושא הכספי יסוכם? וילי רוטנשטיינר/עיבוד תמונה, לילך וייס

כעת יעברו הצדדים לשיחות על הצד הכלכלי ועל הקיצוץ שיצטרך רוטנשטיינר לעשות בחוזהו הנאמד בסכום של 100 אלף שקל נטו לחודש. זה כבר הצד של המנכ"ל רותם קמר שיצטרך לשבת עם רוטנשטיינר על המספרים. כבר מהבוקר עובדים בהתאחדות לכדורגל על המתווה שיוצע לאוסטרי כאשר הקיצוץ הגבוה לא יהיה קבוע עד תום החוזה, אלא יהיה תלוי בחזרה לשגרה ובהתגברות על הקורונה.

"אורן חסון מאוד רוצה את רוטנשטיינר בתפקיד אחרי שהבהיר לו מה הוא מצפה ממנו", אמרו הבוקר גורמים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. "הוא משוכנע שוילי הוא האיש המתאים לעשות את העבודה. עכשיו צריך לסגור את הנושא הכספי וההערכה ששניהם יסתדרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully