וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: הסוכן אישר - ברצלונה תרכוש את גוסטבו מאיה בן ה-19

מהלך מפתיע: החלוץ הצעיר, שעדיין לא רשם ולו הופעה אחת בבוגרים של סאו פאולו, יירכש תמורת 4.5 מיליון יורו. לאוטרו כבר סיכם?

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

העברות

* ליון מימשה את אופציית הרכישה שלה על קרל טוקו אקמבי כששילמה לוויאריאל 11.5 מיליון יורו פלוס בונוס של 4 מיליון. החלוץ חתם על חוזה לארבע שנים.

* איגלי טארה, המנהל הספורטיבי של לאציו, אישר: "בקרוב נודיע על החתמה חדשה, הקשר גונסאלו אסקלנטה מאייבר, לו יש את הניסיון והאיכויות כדי לשחק אצלנו".

* סאות'המפטון הודיעה כי מאמנה רלף האזנהוטל חתם על חוזה חדש עד 2024 וכל הצוות שלו ימשיך איתו.

שמועות

* הסוכן מאשר: ברצלונה תרכוש את גוסטבו מאיה, חלוץ בן 19 מסאו פאולו. הקטלאנים, ששילמו לקבוצה הברזילאית מיליון יורו בחודש מרץ שעבר כדי לקבל זכות ראשונים על היהלום הצעיר, יממשו כעת את האופציה לרכוש 70 אחוז מכרטיסו תמורת 4.5 מיליון יורו. מדובר ברכישה מפתיעה של ברצלונה, משום שמאיה עדיין לא רשם ולו הופעה במדי הקבוצה הבוגרת של סאו פאולו ובמהלך העונה אף הושעה לפרק זמן בלתי מוגבל בשל התנהלות לא הולמת. כשהיה בגיל נערים נחשב מאיה לכישרון גדול בברזיל.

צפו בביצועיו של מאיה

* באיטליה מדווחים שהחלוץ הארגנטינאי של אינטר, לאוטרו מרטינס, סיכם את כל תנאיו בברצלונה, שם הוא ירוויח כ-12 מיליון יורו בעונה: "לאוטרו נתן אור ירוק לעסקה וכעת הוא ממתין למשא ומתן בין המועדונים.

* על פי "איל מאטינו", קאלידו קוליבאלי נותן עדיפות לפריז סן ז'רמן על פני מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וטוטנהאם המעוניינות בו. הבלם הסנגלי בן ה-29 יימכר בקיץ בכ-70-80 מיליון יורו, אחרי שנרכש ב-7.75 מיליון בלבד מגנק הבלגית ב-2014.

* פרד, 36, חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר, עוזב את קרוזיירו ועובר לקבוצתו לשעבר פלומיננזה - והפתיע כשהצהיר אתמול שהוא מתכוון לנסוע על אופניים 600 ק"מ בחזרה לקבוצתו החדשה, מבלו הוריזונטה לריו דה ז'נירו.

* מאסימו מוראטי, נשיא אינטר לשעבר, טוען שהקבוצה צריכה להשלים עם עזיבתו של לאוטרו מרטינס לברצלונה: "כשהראש שלך במקום אחר, אתה לא יכול להכריח שחקן להישאר".

* עוד בברצלונה: הכותרת על שער "ספורט" הקטלאני היא "הוא נשאר!", אחרי שהתאריך האחרון לעזיבה אפשרית של ליאו מסי עבר, ולפיכך חוזהו הוארך אוטומטית בשנה נוספת, ו"הארגנטינאי הביע את המחויבות שלו למועדון ואת רצונו לסיים בו את הקריירה".

* ומה יהיה עם מיראלם פיאניץ'? הבוסני של יובנטוס, שמבוקש גם בברצלונה וגם בפריז סן ז'רמן, כתב אתמול עוד מסר אניגמטי: "הזמן לא מחכה לאף אחד, אתה מקבל את מה שאתה מאמין בו". למה הכוונה? למה הפעם כתב בספרדית ובצרפתית, ולא באיטלקית ובנגלית כמו תמיד? האם הוא רומז שהוא עוזב או נשאר? התשובות בקרוב. מתישהו.

עוד בוואלה!

"אם לא השינויים בהנהלה, רונאלדו היה היום שחקן של מילאן"

לכתבה המלאה
שער "ספורט" על ברצלונה ושחקנה ליאונל מסי - "הוא נשאר". צילום מסך, צילום מסך
"הוא נשאר!"/צילום מסך, צילום מסך

* איגלי טארה, המנהל הספורטיבי של לאציו, הוריד מהפרק את האפשרות שצ'ירו אימובילה יעבור לנאפולי: "מעולם לא נוצר קשר אפילו".

* סוכנו של ז'ורז'יניו הכחיש את השמועות בדבר עסקת חליפין עם יובנטוס שתאחד את הקשר עם מאוריציו סארי ותשלח את פדריקו ברנרדסקי לבלוז: "כל מי שרוצה אותו צריך לפנות לצ'לסי".

* יוליאן נאגלסמן, מאמן ר.ב לייפציג, משלים עם העובדה שטימו ורנר עלול עזוב הקיץ למועדון גדול יותר: "אנחנו לא יכולים לעשות עם זה כלום. הוא יודע מה יש לו פה. כבר הוכחתי לו שהוא מקבל פה הרבה הזדמנויות לפתח את עצמו. לא יודע אם זה יעזור לו אם אגיד לו את זה כל יום. שחקן חייב להרגיש שהוא יכול להשתפר. אם הוא לא מרגיש ככה, לא יעזור להגיד לו להישאר. זו החלטה שלו".

* "אינדיפנדנט" הבריטי ניתח את המטרות של מנצ'סטר יונייטד - שכוללות שמות מוכרים כמו ג'יידון סאנצ'ו (המבוקש), ג'ק גריליש (שאסטון וילה תיאלץ למכור אותו אם תרד ליגה) וג'ו רודון (מסוונסי), אבל על פי הדיווח - "השם המפתיע שפתאום עלה הוא של רחים סטרלינג, שאף אחד לא רואה אותו חוצה את הכביש, אבל ביונייטד יודעים שאם סיטי תושעה מליגת האלופות ועתידו בקבוצה יתערער והוא יהפוך לזמין - יונייטד תלך עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully