וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ספירת הקולות: הפועל קטמון הצביעה בעד שינוי השם להפועל ירושלים

יום היסטורי מבחינת המועדון הירושלמי: 78 אחוז הצביעו בעד רכישת השם הפועל ירושלים ושינוי שם המועדון והסמל בהתאם. מהעמותה נמסר: "הרוח של קטמון לא תיעלם"

אוהדי הפועל קטמון/דוברות הפועל קטמון ירושלים

בווידאו: אוהדי הפועל קטמון

הפועל קטמון הכריזה הערב (שני) על רכישת הזכויות לשימוש בשם "הפועל ירושלים" ולפיכך את שינוי שם הקבוצה ושינוי הסמל של המועדון. לאחר הצבעה שנערכה הערב, בה השתתפו 659 מתוך 720 חברי העמותה התקבלה ההחלטה לשינוי השם ברוב של 77.5 אחוזים. הפועל קטמון הוקמה בשנת 2007 לאחר שאוהדיה מאסו באופן בו נוהלה קבוצת הפועל ירושלים, שבינתיים נעלמה ממפת הכדורגל הישראלי.

מהעמותה נמסר: "זהו יום משמעותי והיסטורי בדרך לבעלותם של האוהדים על הפועל ירושלים. בימים האחרונים הוכחנו עד כמה הקהילה הזו חשובה לכולנו. לצד שמחה על תוצאות ההצבעה, חלקנו חווים כעת תחושות קשות". בעמותה הבטיחו לשמר את רוחה של קטמון: "דווקא ברגע זה חשוב לנו להגיד: קטמון, על כל נגזרותיה ובעיקר על הרוח שלה, לא הולכת להיעלם.

אוהדי הפועל קטמון. ברני ארדוב
אישרו את שינוי השם להפועל ירושלים. אוהדי קטמון/ברני ארדוב

"קטמון תמשיך להתקיים במשחקי הבוגרת - בדוכני המרצ'נדייז, על חולצות האוהדים, בשירים, ביציע, בפעילות החברתית, בליגת השכונות, בקבוצות המשולבות, בקריית יערים, בקבוצות הנוער, הנערות והנשים, ובעיקר ברוח המועדון שלנו, בלב ובעשיה של כל אחת ואחד מאיתנו. זו המחויבות - וזו תהיה העשייה המשותפת- של כולנו".

כמו כן נכתב לאוהדים: "מקווים ובטוחים שדבר לא ישבור את הקהילה המדהימה שבנינו כולנו. נמשיך לאהוב, לכבד, להכיל ולחבק אחד את השנייה, ובמקומות בהם לא הצלחנו - נתאמץ ונשתפר ביחד. מתרגשים ברגע המיוחד הזה, לא ויתרנו על החלום, ויחד נכונו לנו עוד רגעים גדולים, עם הפועל שלנו, הפועל של האוהדים".

עוד הובהר: "לצד השמחה על תוצאות ההצבעה, חלקנו חווים כעת תחושות קשות. דווקא ברגע זה חשוב לנו להגיד: קטמון, על כל נגזרותיה ובעיקר על הרוח שלה, לא הולכת להיעלם. קטמון תמשיך להתקיים במשחקי הבוגרת - בדוכני המרצ'נדייז, על חולצות האוהדים, בשירים, ביציע, בפעילות החברתית, בליגת השכונות, בקבוצות המשולבות, בקריית יערים, בקבוצות הנוער, הנערות והנשים, ובעיקר ברוח המועדון שלנו, בלב ובעשיה של כל אחת ואחד מאיתנו.

זו המחויבות - וזו תהיה העשייה המשותפת - של כולנו. אנחנו מקווים, בטוחים, שדבר לא ישבור את הקהילה המדהימה שבנינו כולנו. נמשיך לאהוב, לכבד, להכיל ולחבק אחד את השנייה, ובמקומות בהם לא הצלחנו - נתאמץ ונשתפר ביחד. כוחנו במה שעשינו, ובמה שנמשיך לעשות יחד - עכשיו יותר מתמיד. אנו נרגשים ברגע המיוחד הזה - לא ויתרנו על החלום, ויחד נכונו לנו עוד רגעים גדולים עם הפועל שלנו, הפועל של האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully