וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי תקף: "בשביל מדינת ישראל, הספורט הוא סרח עודף"

1.6.2020 / 14:46

מכבי ראשון לציון ערכה מסע"ת מקוונת לקראת חזרת הליגה. היו"ר הוסיף: "אנחנו לא יודעים כלום, איך נבנה קבוצה בעונה הבאה?"

אתר רשמי

מכבי ראשון לציון ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים מקוונת לרגל חזרת עונת 2019/20 מפגרת הקורונה. הכתומים, שמדורגים במקום השלישי בטבלת הליגה, החליפו במהלך הפגרה את שחקן הפנים ג'יימס קלי בסנטר זאק הנקינס (23, 2.11) שמצטרף מנימבורק הצ'כית. הכתומים אף צירפו את נועם אביבי בהשאלה מבני הרצליה והחזירו מהשאלה את חן כלפון מאליצור יבנה.

"כדי שהעסק הזה ימשיך להתקיים ולעבוד, נצטרך את כל העזרה של כולם, יש פה אנשים שצריכים לשמור על שגרה של אימון-בית-אימון, הם צריכים להיות אחראיים", אמר מאמן הקבוצה גיא גודס, "כל אחד מתחיל מאותו מקום, יש כאלה שעשו יותר, יש כאלה שעשו פחות. המצב שלנו הוא יחסית טוב, כל השחקנים חזרו מלבד ג'יימס קלי, עשינו את ההחתמה של זאק הנקינס, החזרנו את נועם אביבי וחן כלפון. המטרה היא להישאר בריאים, לחדד את הדברים שעשינו ולהגיע לפלייאוף בכושר הכי טוב".

בעלי מכבי ראשון לציון יצחק פרי. יוסי ציפקיס
מאוד מתוסכל. פרי/יוסי ציפקיס

היו"ר יצחק פרי אמר "הציבור בארץ רעב לספורט, רעב לתרבות. היום ברור לי חד משמעית שהדרך הנכונה הייתה של אלה שתמכו בחזרה לפעילות. כשדיברתי עם המנכ"ל שאלתי אותו איך מתכננים תקציב לעונה הבאה, אנחנו לא יודעים כלום. תמיד היה בסיס שאיתו אפשר לצאת לדרך, היום אנחנו לא יודעים כלום לקראת העונה הבאה. לא יודעים כלום לגבי הספונסרים, תקציב עירוני והתקציב של המנהלת. אני לא יודע איך נבנה את הקבוצה בעונה הבאה".

פרי המשיך ותקף: "בשביל מדינת ישראל הספורט הוא סרח עודף. כאילו אין שחקנים, מאמנים ואנשי צוות שמתפרנסים מזה. הרגעים הקשים הם עכשיו, כולנו ביחד, המאמנים, הקבוצות והשחקנים - כולנו בתוך אותה סירה, כדי שיהיה כדורסל, כדורגל וכדוריד במדינת ישראל. אפשר לחזור אחורה 30 שנה אחורה בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully