וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה שלי: הציטוטים הגדולים ביותר של אייל לחמן

הסגנון האגרסיבי, הביקורות, התשוקה, וכמובן - החיבה לאפריקה. לרגל חזרתו של אייל לחמן לליגת העל: מיטב ציטוטיו לאורך השנים

אלי יצפאן מחקה את אייל לחמן ב"בובה של לילה"/באדיבות ערוץ הספורט

"בהפועל רעננה עשינו עונה אדירה. שיחק אצלי אופק בן טולילה מגן ימני. מגן שמאלי שחף הלמן. מיקי סירושטיין, שניר שוקר שהיה שחקן צעיר. הבאתי את מוחמד פודי מאסי גלבוע. עשיתי קבוצת חלומות מילדים. נתתי לאופיר מלמד מהנוער לשחק בהתקפה"
(לוואלה! ספורט)

"אנחנו בטח לא הולכים לרגליים, אנחנו פשוט רוצים מאוד ולוחצים קדימה בכל מגרש שאנחנו מגיעים אליו. כשלוחצים קדימה, אז קורה שיש גם עבירה כזו או אחרת. גם כשראיתי השבוע את ריאל נגד ברצלונה ראיתי שם פיזיות לשמה"
(על בני סכנין, ל-YNET)

"בתנועה של אסי גומה רואים לבנדובסקי קטן"
(במהלך שידור הליגה הלאומית, כפרשן)

"שחקנים מרוויחים קריירה, אני לוקח שחקנים מ-Nowhere, ובכל עונה אני משביח אותם. יש שחקנים ישראלים מובילים שהצליחו באירופה בזכות העובדה שהם עברו דרך השרביט שלי, מזה שהעזתי איתם, מזה שהימרתי עליהם, אז הם אמנם הרוויחו אבל אני קצת הפסדתי בשל כך, אבל מה לעשות. זה אני"
(ל-MYNET הרצליה)

"בגאנה אימנתי את אחת הקבוצות המפוארות באפריקה כולה. היא כביכול ה"מנצ'סטר יונייטד" או "צ'לסי" של אפריקה הגדולה. נכנסתי לאימון לפני משחק חשוב וניסיתי לעשות משהו טקטי קצת שונה ופתאום הרמתי את הקול, באתי לאיזה שחקן, דרשתי ממנו, שאגתי עליו והסתכלתי לו בתוך העיניים וכשסיימתי השתררה דממה והוא אמר: 'תודה'. שבוע עבר והפכתי להיות המאמן הכי מוערך בגאנה"
(לפיני גרשון בתכנית ONE ON ONE)

"פה יכולים לגחך, אבל גאנה זו מדינה של 30 מיליון תושבים ולהארטס אוף הוק באים 60 אלף לכל משחק. איתי בליגה היו מאמנים מהולנד, אוסטריה, גרמניה. הייתי בין מאמנים מוכרים באירופה, ושם נתנו לי את ההזדמנות. בארץ לא נתנו לי. הטעות שלי היא שעזבתי את גאנה באמצע, כי שני הבנים שלי בארץ היו בגילים צעירים והיה קשה לי מאוד. אם לא הייתי עוזב את גאנה, הייתי מגיע משם לליגות הכי גדולות באירופה"
(על הקדנציה בהארטס אוף אוק, לוואלה! ספורט)

מאמן מכבי הרצליה אייל לחמן. קובי אליהו
לחמן במכבי הרצליה/קובי אליהו

"יוסי שבחון קיבל את הכינוי 'המסתנן הכי טוב בליגה'"
(במהלך שידור הליגה הלאומית, כפרשן)

"איך כבשנו ארבעה גולים? בגליצ'ים? בכסאח? אני לא צריך להצטדק, אבל הקבוצות שלי שיחקו כדורגל אמיתי. נוח היה לאנשים לצייר שאייל לחמן זה רק כוח"
(על בני סכנין, לוואלה! ספורט)

"לא רציתי להגיע לתופעה המטופשת הזאת שבה מעריכים בן אדם רק אחרי שהוא איננו. לצערי, הם יעריכו את אייל לחמן אחרי שהוא איננו"
(לאחר הפיטורים מהפועל עפולה, ל"עמק ניוז")

"הוא מזכיר לי קצת את עבאס סואן"
(על יוחאי כהן מעירוני קרית אתא, ל-MNET קריות)

"לא עשיתי כלום והורחקתי. זו בושה, חוצפה ויש לי דברים קשים להגיד על מה שקרה פה. אני לא חושש מכלום, אני מדבר מדם ליבי. האמת היא נר לרגליי"
(אחרי הרחקה כמאמן ראשון לציון מול הפועל פתח תקוה)

"עליתי על שחקנים אפריקנים שיצאו לאירופה ולא הצליחו להשתלב, אבל לא חלמתי על קריירה של סקאוט. הבאתי לארץ מלומל הבלגית את ז'אן קלוד קביה מוקניה, קפטן נבחרת זאיר, מדינה של עשרות מיליוני תושבים"
(לוואלה! ספורט)

"לפני 14 שנה בהפועל פתח תקוה מאוד רציתי את גל כהן, הוא זה שבחר לא להישאר כי הייתה לו הצעה טובה יותר. עשיתי הרבה שיחות לאביו הנחמד מהמושב. כל פעם שלא תפסתי אותו, היו אומרים לי שהוא בצרכניה"
(על סיום דרכו של גל כהן ברעננה, ל-103FM)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל לחמן מאמן בני סכנין 2004. AP
לחמן בבני סכנין/AP

"זו השתוללות רגילה שלי... מאמן אחד זורק סל כביסה ומאמן אחר עושה משהו אחר"
(על הטענה לפיה תקף את שחקן הפועל רעננה אופיר מלמד ובעט בסל הכביסה לעברו, ל-ONE)

"לפעמים אתה יורד לליגה א' ואתה שמונה שנים לא עולה בחזרה"
(במהלך שידור הליגה הלאומית, כפרשן)

"בחדר ההלבשה, בצורה מתוכננת, אחרי שדיברתי על הטקטיקה לפני שאני זורק אותם למחצית השניה גם מעיף את מיטת הטיפולים באוויר, מה קרה? אפשר לחשוב שכולם באו פה מאיזה אוניברסיטה, וכולם עברו את המכללות הכי גבוהות"
(על תקרית עם עידן סרור, לפיני גרשון בתכנית ONE ON ONE)

"תמיד האמנתי בשחקני הבית, ולכן חסכתי הון עתק לבעלי הקבוצות"
(לוואלה! ספורט)

"בכל המקומות שאימנתי, השחקנים הרגישו שהם הדבר הכי חשוב שיש. דאגתי להם לימי הולדת. תמיד דואג לשלב את המשפחות. כשמוטי קקון חגג יום הולדת עשיתי לו קליפ מיוחד עם כל רגעי האושר שלו"
(ל-MYNET פתח תקוה)

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
לחמן בהפועל ראשון לציון/ברני ארדוב

"רק הצעה מחו"ל תגרום לי לעזוב. אם תבוא מחר הצעה לאמן את נבחרות גאנה או טוגו, ברור שאלך"
(לוואלה! ספורט)

"אביא סוג חדש של כדורגל מודרני לקבוצה. אני אשלב את הכשרון האפריקאי עם טקטיקה אירופאית ובקרוב הימים הלא טובים של הארטס ישתנו ויהפכו לטובים יותר"
(אחרי שמונה למאמן הארטס אוף אוק, לוואלה! ספורט)

"אני יכול לעשות כאן דברים שתמיד רציתי מהרבה בחינות, כמו שימוש באביזרי כושר גופני מהחדשניים ביותר בעולם ומינוי צוות מקצועי משלי, שלא לדבר על צוות רפואי שנבחר בקפידה"
(על העבודה בפאפוס, ל-YNET)

"אם ריף מסיקה היה כמו אבא שלו, חיים מסיקה - זה היה מכונה גרמנית"
(במהלך שידור הליגה הלאומית, כפרשן)

"בגאנה יש 27 מיליון תושבים ואומרים ש-10 מליון אוהדים את הארטס אוף אוק ו-10 את קוטוקו. משחק ראשון שלי, נגדם בחוץ. העיר כמרקחה, 65 אלף צופים ביציע שעה וחצי לפני המשחק, נחילי אדם בדרך לאיצטדיון. שידור ישיר על מסכי ענק ב- BBC. נגמר 3:3 ועד היום טוענים שזה המפגש הכי גדול בין הקבוצות".
(המשחק שלא ישכח, ל-MYNET פתח תקוה)

  • עוד באותו נושא:
  • אייל לחמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully