וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד הודיעה לשלומי אזולאי על מימוש האופציה בחוזהו

1.6.2020 / 12:57

הקשר המוערך על ידי רן בן שמעון צפוי להמשיך לעונה נוספת בעיר הנמל, לאחר שיסכם עם ראשי המועדון את תנאי שכרו בחודש יוני

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במ.ס אשדוד הודיעו הבוקר (שני) לשלומי אזולאי בשיחת טלפון שהקבוצה תממש את האופציה שהיתה לה להאריך את חוזהו. בשיחה היה מעורב גם המאמן רן בן שמעון, שמאוד רוצה את השחקן. כפי שפורסם בראיון שערכנו עמו בשבוע שעבר, החוזה שלו שהסתיים אתמול כלל גם אופציה של עונה נוספת, ובקבוצה החליטו להפעיל אותה.

יחד עם זאת, הנוסח עוד צריך להפוך להיות רשמי בתכתובת בין השחקן, פרקליטו עו"ד גיא פרימור וסוכנו אבי נמני לבין הנהלת מ.ס אשדוד. כמו כן, דרוש בהסכם תיקון המתייחס לחודש יוני, שהוא לא חלק מהחוזה המקורי, וכידוע בשל מגיפת הקורונה השחקנים נדרשים לשחק גם בחודש הזה. בנוסף לכך תצטרך אשדוד להסדיר עבורו את כל הנושא הביטוחי.

שחקן הפועל באר שבע, מרואן קבהא, מול שלומי אזולאי, מ.ס. אשדוד. דני מרון
קרוב לחתימה. שלומי אזולאי/דני מרון

מחר תחזור אשדוד לפעילות בפלייאוף התחתון במשחק מול הפועל רעננה, כשאזולאי המחלים מפציעה עשוי להיעדר, וכשירותו תתברר רק הערב באימון המסכם. אם לא יפתח יעלה במקומו יעקב בריהון.טום בן זקן אמור לפתוח בעמדת המגן הימני כאשר מצד שמאל ישחק מונטרי קמאהני. טימותי אוואני הראה סימני חזרה מהפציעה הממושכת שלו ואתמול ערך אימון מלא. הוא עשוי בסופו של דבר לפתוח בהרכב לצד גיל כהן. בקישור ישחקו פיראס אבו עקל ורועי גורדנה. בהתקפה ישחקו יחד שגיב יחזקאל ודין דוד. סמואל אלאבי, שאייל לחמן היה גם בין אלה שהמליצו לאשדוד לצרפו, ינסה להוכיח למאמן האורח שהוא צודק באשר לכישרון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully