וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אברבוך: "עצוב שרק בגלל אירוע כזה האתלטיקה עולה לכותרות"

1.6.2020 / 13:30

מאז מעצרה של אתלטית העבר בחשד לניהול רשת סחר בנשים, הטלפון של אלכס אברבוך לא מפסיק לצלצל: "אני קצת בשוק. לא שמרנו על קשר יומיומי וכשנפגשנו דיברנו על ספורט, לא על החיים הפרטיים"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

"מהבוקר מתקשרים אלי בלי סוף, לא הבנתי מה קרה. כששמעתי את החדשות, הייתי קצת בשוק", אומר אלכס אברבוך, ובצחוק מעט מריר מוסיף: "באמת מצער שרק בגלל אירוע כזה, האתלטיקה עוקפת בכותרות את הכדורגל והכדורסל".

החדשות על מעצרה של אלופת ישראל לשעבר באתלטיקה בחשד להפעלת רשת סחר בנשים, תפס גם את אתלט העבר האגדי בהפתעה. מהבוקר הטלפון שלו מצלצל כמעט בלי הפסקה. אנשים מתעניינים, מנסים לדלות פרטים על אופיה של האלופה בדימוס, ששמה עדיין לא הותר לפרסום.

אתלט העבר אלכס אברבוך. יוסי ציפקיס
"נפגשנו בפעם האחרונה ביום ההולדת ה-50 שלה". אברבוך/יוסי ציפקיס

"אחרי שסיימנו את הקריירה לא היינו בקשר", סיפר אברבוך הבוקר, "נפגשנו מדי פעם, אמרנו 'שלום', 'מה קורה'... לא היינו בקשר יומיומי. בפעם האחרונה נפגשנו ביום הולדת 50 שלה בקיץ, היא הזמינה אותי ואת אירנה לנסקי. דיברנו על ספורט, לא על החיים הפרטיים. אני חושב שהיא התנתקה לגמרי ולא הייתה פעילה".

אברבוך, אחד מגדולי האתלטים של ישראל ומי שהיה אלוף אירופה וסגן אלוף העולם, עדיין פעיל בעולם הספורט, אבל הוא בעמדת מיעוט. כשנשאל מדוע לדעתו החשודה עזבה את הספורט אחרי שפרשה, השיב: "כמעט אי אפשר להתפרנס בתור מאמן אחרי שאתה מסיים את הקריירה. תמיד אומרים שכדי לאמן ספורט צריך להיות משוגע. אנשים שעובדים באתלטיקה עושים את זה מאהבה גדולה ועמוקה. אפשר להתפרנס, אבל זה מאוד קשה".

על ימיה כספורטאית פעילה סיפר: "ייצגנו את ישראל באליפויות עולם ואירופה. אני לא יודע אם אפשר להגדיר אותה כספורטאית גדולה, אבל היא הייתה מקצוענית ועבדה קשה. כיבדו אותה".

עוד בוואלה!

אלופת ישראל לשעבר מענף האתלטיקה חשודה בהפעלת רשת סחר בנשים

לכתבה המלאה
seperator

איגוד האתלטיקה מסר בתגובה לפרסום הפרשה: "האתלטית המדוברת אומנם הינה אתלטית עבר, אך בינה לבין האיגוד אין כל קשר בהווה". עוד הוסיפו כי הם מצטערים לשמוע על המעשים המיוחסים אליה, "ומתנגדים לכך בכל תוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully