וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ולנסיה תוקפת את מאמן אטאלנטה, באנגליה שוב שוקלים הקפאת יורדות

גאספריני "סיכן חיי אנשים" לפי העטלפים, משום שהופיע למשחק האלופות עם תסמינים של קורונה. קבוצות התחתית בפרמיירליג מאיימות, פדרר עשוי להשתתף בטורניר ראווה בגרמניה, הפרומולה 1 תחודש ביולי

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

כדורגל

* מאמן צ'רלטון אתלטיק מליגת הצ'מפיונשיפ לי בוייר טען כי שלושה שחקנים מקבוצתו מסרבים למתווה החזרה של ליגת המשנה באנגליה שאמורה לחזור לפעילות ב-20 ביוני, כשעיקר הדאגה היא מפציעות עקב חזרה לא מבוקרת מספיק. אחד מבין שלושת השחקנים המוחים הוא לייל טיילור, מלך שערי הקבוצה העונה.

* לפי "סקיי", רוב קבוצות התחתית בפרמיירליג יצביעו בעד הקפאת היורדות, אם וכאשר העונה תופסק באופן סופי. "כ-10 קבוצות חושבות כמונו", אמר אחד מבעלי קבוצות התחתית. אם העונה תחודש ואז תופסק בלי שכל הקבוצות שיחקו את אותה כמות משחקים, ייתכן ויוחלט לסדר מחדש את הטבלה לפי כמות הנקודות שכל קבוצה השיגה פר משחק. במקרה כזה, עשויות הקבוצות שיירדו ליגה לתבוע את ההתאחדות האנגלית על מאות מיליוני ליש"ט, כל פי דיווח ב"מירור".

* ולנסיה הוציאה הודעה רשמית לאחר שמאמן אטאלנטה ג'אן פיירו גאספריני חשף כי חלה בקורונה, ואף הרגיש לא טוב עוד לפני המשחק מול העטלפים בליגת האלופות: "אנחנו מופתעים מדבריו של גאספריני. הוא סיכן אנשים. צריך לזכור שהמשחק התקיים ללא קהל, תחת נהלי בטיחות חמורים, כדי למנוע את התפשטות הקורונה".

* בצרפת עדיין אסורה התקהלות של יותר מ-10 אנשים במקומות ציבוריים בגלל בהלת הקורונה, אבל מסתבר ששני שחקנים מהליגה הבכירה, לואיס דיוני מסנט אטיין וגאטן לאבורד ממונפלייה, השתתפו בשבוע שעבר בטורניר כדורגל שהוגדר כ"פראי" במון-דה-מרסאן, עיר הולדתם בדרום מערב צרפת, יחד עם כמה עשרות אנשים נוספים. כעת הרשויות בצרפת חוששות מהתפרצות נוספת, כשעל פי "סוד אואסט", המשטרה החלה בחקירה לגבי אירועי הטורניר שנערך ב-23 במאי, יום לפני אירוע אחר בשטרסבורג שבו השתתפו מעל 300 בני אדם.

* טיירון מינגס, שחקן נבחרת אנגליה ואסטון וילה, הבהיר: "הכסף הוא המניע מאחורי חידוש הפרמיירליג, וכולנו מקבלים את זה. מבחינתי זה בסדר כי אני רואה את המפלצת הזו שנקראת פרמיירליג וההכנסות שהיא מייצרת, ומעולם לא התלוננתי כשהייתי חלק מהדבר הזה, אז אני לא יכול להתלונן גם כעת כשהמצב קצת פחות נוח".

טיאגו מנדס שחקן ליון לפני לואיס דיוני שחקן סנט אטיין. רויטרס
הסתבך בבית. לואיס דיוני, משמאל/רויטרס

ענפים נוספים

* רוג'ר פדרר הוזמן להשתתף בטורניר דשא בברלין, המתוכנן להיערך באמצע יולי. מארגני טורניר הראווה יזמינו שישה גברים ושש נשים, ביניהם גם דומיניק תים, סשה זברב, ניק קיריוס, אנג'ליק קרבר ואלינה סביטולינה. הפרס הכספי יעמוד על 200 אלף יורו.

* הסנוקר יהפוך הערב לענף הספורט הראשון בבריטניה שחזר לפעילות עם שידורים חיים בטלוויזיה, עם פתיחת הליגה של מילטון קיינס, בהשתתפות שמות גדולים דוגמת רוני אוסליבן. 1 ביוני הוגדר כיום החזרה של הספורט, על פי הוראות הממשלה הבריטית, כשגם הקבוצות רשאיות לשוב לאימונים מלאים.

* ממשלת אוסטריה הודיעה כי מירוצי הפורמולה 1 יוכלו להתחדש בשטחה החל מחודש יולי 2020. צמד המירוצים שאמורים להתקיים במדינה ייערכו בתאריכים 5 ו-12 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully