וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "הפוליטיקאים רק חושבים על הבחירות הבאות"

הטניסאי הספרדי תקף בריאיון בספרד: "אנחנו בתקופה בה כל דבר הופך לפוליטי, אסור להתפשר על כל מיני ריחוקים ודברים כאלה"

צילום מסך

רפאל נדאל התייחס היום (ראשון) למשבר הקורונה ותקף במילים חריפות את ממשלת ספרד והטיפול שלה בנושא, גם אם לא בצורה ישירה.

"יש לי דעות ברורות מאוד, אבל לצערי אני לא יכול לבטא את עצמי לגבי אם אני חושב שהדברים נעשו טוב, טוב מאוד, רע או נורא", אמר הטניסאי האגדי, "המציאות היא שכל מה שאני אומר הופך לסוגייה פוליטית בסופו של דבר. אנחנו בנקודה רגישה מאוד בזמן שבה הכול הופך להיות פוליטי. מה זה משנה לי איזו מפלגה תהיה?".

רפאל נדאל אוסטרליה. רויטרס
מלא בביקורת. נדאל/רויטרס

נדאל התייחס גם לפוליטיקאים המקומיים ואמר: "תוציאו אותנו מהמשבר הזה עם כמה שפחות מתים ועם השפעה כלכלית פחותה ככל הניתן. יש בעיה בפוליטיקה והבעיה היא שכל אלה שמקבלים החלטות תמיד חושבים רק על הבחירות הבאות לרוע המזל. בעולם אידיאלי מקבלי ההחלטות במצב כזה היו הטובים בכל תחום שאין להם שאיפות פוליטיות".

נדאל המשיך ואמר: "עתיד מורכב מאוד מגיע ונצטרך את הניסיון של הטובים ביותר כדי לצאת מהמצב. אני מדמיין את האצטדיונים מלאים כמו שאני אוהב אותם. חייבים להיות סבלניים ולחכות לתרופה, אבל אני לא מאמין במציאת נורמליות חדשה. אני אוהב לראות אנשים, לחבק אותם וצריך להגיע למצב הזה שוב. אסור לנו להתפשר על כל מיני דברים וריחוקים".

על המצב בטניס אמר נדאל: "אני חלק ממועצת השחקנים ואני חושב שיש לנו אחריות לעזור לספורט להתגבר על זה. צעדים שונים נעשו ואחד מהם הוא ש-100 הראשונים בעולם יעבירו סכום מסוים של כסף כדי לעזור לשאר השחקנים שמתקשים לשרוד וחווים זמן קשה מאוד, וגם לעובדי ה-ATP. זו קרן שנועדה לעזור לטניס באופן כללי ולא רק לשחקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully